رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم

۱۹ بازديد

كاشان و آران و بيدگل را، همه، با فرش مي‌شناسند؛ از گذشته‌هاي دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/ https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/#respond Tue, 09 Nov 2021 07:26:03 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=17113 كاشان و آران و بيدگل را، همه، با فرش مي‌شناسند؛ از گذشته‌هاي دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

كاشان و آران و بيدگل را، همه، با فرش مي‌شناسند؛ از گذشته‌هاي دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم اين منطقه، با فرش عجين شده است؛ اين هنر، هنري سرشار از زيبايي، خلاقيت، شور و عشق است. صنعت فرش ماشيني اين شهرستان، معرف فرهنگ والاي اين خطه مي‌باشد. فرش ماشيني آران و بيدگل، با كيفيتي دستبافت گونه، در تمام جهان، خودنمايي مي‌كند. در ميان ده‌ها شركت بزرگ و كوچك توليدكننده‌ي فرش ماشيني، شركت فرش نگين مشهد هلال هميشه تلاش نموده است كه به عنوان صادركننده‌ي نمونه، فرش ماشيني خود را به اقصي نقات مختلف دنيا ارسال كند و بتواند سهم چشمگيري در بازار داخلي و خارجي داشته باشد.

گروه صنعتي نگين مشهد هلال، با دارا بودن بخش خصوصي توانمند و با به كارگيري علم و تجربه، در زمينه‌ي توليد انواع فرش‌هاي 500 ، 700، 1000 ، 1200 و 1500 شانه و توليد انواع فرش‌هاي وينتيج، گبه، گليم و بهره‌برداري از جديدترين صنايع و تجهيزات وابسته، پيشتاز كشور در صنعت فرش ماشيني است. ويژگي منحصربفرد شركت فرش نگين مشهد هلال اين است كه، هر شخصي، از هر كجاي دنيا، با هر سليقه و توان مالي، براحتي مي‌تواند فرش مورد نياز خود را از اين شركت تهيه نمايد.

 

فرش ماشيني ابريشمي نگين مشهد هلال

كلكسيون جديد فرش ابريشم نگين مشهد هلال

فرش ماشيني ابريشم نگين مشهد هلال؛ هنر ماشين و دست استادكاران فرش دست بافت

از بهترين و دلنوازترين فرش‌هاي اين واحد توليدي مي‌توان به فرش ماشيني ابريشم، كه در نوع خود، بي نظير است اشاره نمود. فرش ابريشم، فرشي است كه در بافت آن، نخ ابريشم به كار گرفته شده است. نخ ابريشم، نخي بسيار براق و زيباست و به همين دليل طرفداران بسيار زيادي، در سراسر جهان دارد. مواد اصلي نخ ابريشم، پروتئين است. همچنين، اين نخ، از استحكام فوق‌العاده‌اي برخوردار است و به دليل درخشندگي و صيقلي بودن كرك‌ها، بسيار مورد توجه است. در قدمت و تاريخچه‌ي اين نوع نخ، همين نكته كافي است كه حتي در قرون قبل از ميلاد حضرت مسيح(ع)، از آن در بافت لباس درباريان و شاهزادگان استفاده مي‌شد و در دوران اسلامي، به ويژه در عصر صفويه، بدليل رونق جاده‌ي ابريشم، انواع فرش‌هاي دستبافت ابريشم رونق زيادي داشت.

بدليل قيمت بسيار گران فرش‌هاي دستبافت ابريشمي، بسياري از علاقه‌مندان به اين فرش زيبا، امكان تهيه آن را ندارند، از همين‌رو فرش ماشيني ابريشم يكي از بهترين انتخاب‌ها جهت علاقه‌مندان به اين فرش زيبا و ظريف است. جنس نخ استفاده شده در فرش ماشيني ابريشمي از الياف تمام طبيعي است و ريشه و شيرازه استفاده شده در اين فرش كاملا ابريشم طبيعي بكار رفته و پرداخت و ريشه‌دوزي و شيرازه آن توسط دست استادكاران فرش دستبافت انجام مي‌گيرد.

فرش‌هاي ابريشم، بسيار نرم و لطيف هستند و درخشش و لطافت آن را در هيچ كدام از انواع فرش‌هاي اكريليك و پلي استر نمي‌توان ديد. اين فرش ماشيني، داراي نقشه‌هاي بسيار زيبا، شكيل، سنتي و اصيل است و از استانداردهاي بالايي برخوردار مي‌باشد. بافت اين فرش، بسيار ريز و شبيه فرش دستبافت مي‌باشد؛ به همين دليل، تشخيص آن از فرش دستبافت، بسيار سخت است. بدليل گران بودن مواد اوليه، هزينه تمام شده‌ي فرش ابريشم، نسبت به ساير فرش‌هاي ماشيني، چندين برابر مي‌باشد كه اين امر، در قيمت نهايي اين محصول، تاثير بسيار زيادي دارد.

شركت فرش نگين مشهد هلال(شبان)، آماده‌ي ارائه‌ي هرگونه مشاوره، در زمينه خريد انواع فرش، گبه، گليم و فرش ابريشمي به مشتريان عزيز مي‌باشد. خواهشمند است؛ هر گونه نظر، پيشنهاد و انتقادات خود را از طريق راه هاي ارتباطي زير، با ما در ميان بگذاريد.

راه‌هاي ارتباطي ما با شما :

آدرس نمايشگاه شهرك سليمان صباحي: آران و بيدگل، ميدان شهيدان اربابي، بلوار يك، جنب بلوار كشاورز، نمايشگاه نگين مشهد هلال

آدرس نمايشگاه شهرك هلال: آران و بيدگل، ميدان محمد رسول الله (ص)، بلوار شهيدان صالحي، جنب نمايندگي ايرانخودرو (شبان گستر)، نمايشگاه نگين مشهد هلال

آدرس شركت: آران و بيدگل، ميدان محمد رسول الله (ص)، بلوار امام علي(ع)، شهرك صنعتي هلال، پلاك ۱۶۶

شماره همراه: ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳

پيج اينستاگرام:

instagram.com/neginhelalcarpet

كانال تلگرام:

t.me/neginhelal

سايت:

neginhelal.com

تلفن ثابت:

031-54994000

تلفن همراه:

09393618183

https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/feed/ 0

منبع :فرش نگين هلال مشهد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.