معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد!

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد!

۱۹ بازديد

علامت گذاري محصولات صوتي مارلي پس از يك دوره موفق از نمايشگاه هاي مهم فناوري، بازارهاي خود را به خاورميانه و آسيا گسترش داده است. از اوايل سال جاري، مارلي با ارائه بيش از پنجاه مدل محصول از سه گروه هدفون، اسپيكر و محصولات خانگي، فعاليت خود را در ايران آغاز كرد. برند مارلي از …

منبع : معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد!

معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد! http://abcmag.ir/10853/معرفي-محصولات-صوتي-marley-از-بودن-با-مارلي-لذت-ببريد/ abcmag News Thu, 30 Dec 2021 15:14:50 0000 لوازم خانگي اسپيكر قابل حمل بلندگوهاي بي سيم راهنماي خريد اسپيكر راهنماي خريد هدفون روزنامه گوشي مارلي https://abcmag.ir/?p=10853

علامت گذاري محصولات صوتي مارلي پس از يك دوره موفق از نمايشگاه هاي مهم فناوري، بازارهاي خود را به خاورميانه و آسيا گسترش داده است. از اوايل سال جاري، مارلي با ارائه بيش از پنجاه مدل محصول از سه گروه هدفون، اسپيكر و محصولات خانگي، فعاليت خود را در ايران آغاز كرد. برند مارلي از …

منبع : معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد!

علامت گذاري محصولات صوتي مارلي پس از يك دوره موفق از نمايشگاه هاي مهم فناوري، بازارهاي خود را به خاورميانه و آسيا گسترش داده است. از اوايل سال جاري، مارلي با ارائه بيش از پنجاه مدل محصول از سه گروه هدفون، اسپيكر و محصولات خانگي، فعاليت خود را در ايران آغاز كرد. برند مارلي از سال 2012 با عرضه محصولاتي در زمينه صدا، موسيقي و لوازم جانبي سفارشي مانند كيف و ساعت فعاليت مي كند. شعار مارلي برگرفته از ايده صلح آميز و انساني است كه مردم را بخشي از خلقت مي كند. مارلي تلاش مي كند تا با توليد محصولاتي كه كمترين آسيب را به محيط زيست مي زند، گام هايي براي حفاظت از منافع جهاني بردارد.

تمامي محصولات مارلي

محصولات مارلي با بالاترين كيفيت و با استفاده از مواد طبيعي مانند بامبو، ريشه ذرت و ساير موادي كه به بهترين وجه براي زندگي انسان‌ها مناسب هستند توليد مي‌شوند. نمونه اوليه محصول صوتي مارلي توسط تيمي از طراحان هنر برتر، مهندسان صدا و كارشناسان الكترونيك در مركز تحقيقاتي مارلي در ميشيگان ايالات متحده توسعه يافته و پس از دريافت بالاترين استاندارد و گواهينامه فني، به كارخانه مارلي فرستاده مي شود. توليد

برند مارلي در طول زندگي حرفه اي خود در مسير رشد و موفقيت مستمر بوده است. طي سه سال گذشته، مارلي به يكي از ده برند پرفروش آمريكايي در زمينه محصولات صوتي تبديل شده است. جوايز مختلفي از نمايشگاه نوآوري فناوري CES در لاس وگاس، ايالات متحده آمريكا و از همه مهمتر جايزه بهترين طراحي 2015 براي محصولات One Foundation از جمله مارلي پرايد دريافت كرده است.

محصولات صوتي مارلي اعم از هدفون، بلندگو و محصولات داخلي براي تمامي خانواده ها با سليقه و نيازهاي مختلف طراحي شده اند تا همه بتوانند از تكنولوژي روز و با كيفيت مارلي بهره مند شوند. رنگ هاي خيره كننده و رنگين كماني محصولات مارلي همه سليقه هاي كلاسيك، فانتزي، اسپرت و مدرن را پوشش مي دهد. مارلي به تركيب زيبايي طبيعت با سبك زندگي شما كمك مي كند.

در حالي كه سرعت نوآوري مارلي، اين برند را در سه سال گذشته به يكي از ده برند برتر در آمريكاي شمالي تبديل كرده است، صلح و بشردوستي اهداف و شعار اين برند باقي خواهد ماند. بخش بزرگي از درآمد مارلي اكنون صرف فعاليت هاي بشردوستانه مانند كاهش فقر و حمايت از كودكان مي شود.

عناصر كليدي يك محصول صوتي مارلي

اسپيكر بلوتوث مارلي

برند مارلي با اهداف بزرگي وارد بازار جهاني هدفون و اسپيكر شده است. محصولات Marley Audio نسل جديدي از بلندگوها و هدفون ها هستند كه وضوح، كيفيت توليد و طراحي كلاسيك را با هم تركيب مي كنند.

1 شفاف: هدف اصلي مارلي ارائه صدايي با كيفيت بالا و شفاف به مخاطب است. مارلي با استفاده از مواد طبيعي و تلاش براي حذف پلاستيك، توانست شفاف ترين صدا را به محصولات رده بالاي بازار بدهد. استفاده از مواد سازگار با محيط زيست در بسته بندي و محصولات مارلي نيز تضمين مي كند كه اين محصولات پس از مدت زمان ماندگاري خود به محيط زيست آسيب نرسانند. استفاده از نئوديميم در سيستم هاي توليد درام و بمب باعث نرم شدن صداي توليد شده و جداسازي آن از صداي پايه مي شود. به علاوه اين فلز با توليد كمترين ميدان مغناطيسي به سلامت شما و اطرافيانتان آسيبي نمي رساند.

2 كيفيت توليد: كيفيت صداي يك دستگاه صوتي به دليل صفحه نمايش صدا و آهنرباهاي به كار رفته در آن، ارتباط مستقيمي با نحوه توليد اين دستگاه ها دارد. در توليد محصولات صوتي مارلي از خطوط توليد ماشيني كمتري استفاده مي شود. محصولات مارلي عموما توسط دست انسان ساخته مي شوند تا بالاترين كيفيت ممكن را داشته باشند.

3 طراحي كلاسيك: تعداد كمي از اسپيكرها و هدفون هاي موجود در بازار، علاوه بر صداي باكيفيت، خوب نيز هستند. محصولات مارلي با استفاده از پارچه، الياف كنف و چوب بامبو علاوه بر لذت بردن از طنين خوب چوب، زيبايي منحصر به فردي را براي شما به ارمغان مي آورد.

معرفي يكي از محصولات مارلي: اسپيكر بلوتوث Chant Mini

اسپيكر بلوتوث Mini Marley Chant

اسپيكر بلوتوث هيرا ميني يكي از بلندگوهاي قابل حمل برند مارلي است. با اسپيكر بلوتوث Chant Mini مي توانيد از گوش دادن به موسيقي در هر مكاني لذت ببريد. Chant Mini با ارتفاع حدود 15 سانتي متر، يك اسپيكر كوچك و در عين حال قدرتمند است كه مي تواند صداي واضحي را در مهماني، پيك نيك يا هر كجا كه مي رويد توليد كند. متريال طبيعي، طراحي زيبا و كيفيت بالا باعث مي شود كه شما به همان اندازه كه از موسيقي لذت مي بريد از بلندگوهاي Chant Mini لذت ببريد.

اسپيكر بلوتوث هيرا ميني

.

امتياز شما به اين مقالهpost

منبع : معرفي محصولات صوتي Marley؛ از بودن با مارلي لذت ببريد!

منبع :مجله خبري abcmag
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.