فرش طلاكوب چيست؟

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

فرش طلاكوب چيست؟

۲۳ بازديد

در دوراني زندگي مي‌كنيم كه هر روز شاهد تحول و جديدتر شدن محصولات هستيم در اين بين صنعت فرش ماشيني

فرش طلاكوب چيست؟ https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/ https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/#respond Fri, 26 Nov 2021 18:41:03 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=17117 در دوراني زندگي مي‌كنيم كه هر روز شاهد تحول و جديدتر شدن محصولات هستيم در اين بين صنعت فرش ماشيني

در دوراني زندگي مي‌كنيم كه هر روز شاهد تحول و جديدتر شدن محصولات هستيم در اين بين صنعت فرش ماشيني نيز عقب نمانده و هر سال شاهد محصولات و طرح و نقشه‌هاي جديدي هستيم كه فرش طلاكوب يكي از جديدترين فرش هاي ماشيني توليد شده تا به امروز مي‌باشد. در اين مقاله به طور مفصل درباره فرش هاي طلاكوب و نقش آن در دكوراسيون منزل صحبت مي‌كنيم و در آخر جديدترين فرش هاي طلاكوب شده سال ۲۰۲۱ رو به شما معرفي مي‌كنيم.

فرش طرح طلاكوب چيست؟

فرش طلاكوب به فرش هايي گفته مي‌شود كه داراي گل‌هاي طلايي رنگ و بيشتر در رنگ زمينه‌هاي نقره‌اي، دودي، ذغالي و كرم هستند. اين نوع فرش ها كه جديداً خيلي طرف‌دار پيدا كردند به دليل زيبايي فوق‌العاده و ظاهر بسيار لوكسي كه دارند از محبوبيت زيادي در بين خريداران فرش ماشيني برخوردار هستند.
همان‌طور كه بيان شد فرش طرح طلاكوب گونه‌اي جديد از فرش ماشيني است كه رنگ غالب آن طلايي بوده و از رنگ زمينه‌هاي خنثي مانند نقره‌اي و فيلي در بافت آن استفاده مي‌شود. تركيب رنگ طلايي با رنگ خنثي سبب شده است ظاهر اين فرش هاي طلاكوب بسيار خاص و شيك باشد.

انواع مدل هاي فرش طلاكوب

قالي هاي طلاكوب در انواع طرح و نقشه‌هاي متنوع بافته مي‌شود كه از جمله محبوب‌ترين فرش هاي طلاكوب مي‌توان از فرش افشان طلاكوب نام برد. فرش هاي افشان به دليل نداشتن لچك و ترنج از سادگي و زيبايي خاصي برخوردار بوده و نسبت به ديگر طرح‌ها از محبوبيت بيشتري برخوردار هستند. فرش هاي طلاكوب عموماً در دو نوع ساده و برجسته بافته مي‌شوند كه فرش طلاكوب برجسته به دليل برجستگي گل‌هاي طلايي هنگام پهن شدن بر روي زمين از زيبايي بيشتري برخوردار است.

فرش افشان طلاكوب نگين مشهد كد 9308

فرش هاي طلاكوب در شانه و تراكم هاي مختلف توليد و بافته مي‌شود. فرش طلاكوب 700 شانه، فرش طلاكوب 1000 شانه، فرش طلاكوب 1200 شانه و فرش طلاكوب 1500 شانه از جمله قالي هاي طلاكوبي هستند كه توليد مي‌شوند و شما با توجه به نياز خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب و خريداري نماييد. فرش طلاكوب 1200 شانه برجسته در اين بين نسبت به ديگر فرش هاي طلاكوب از فروش بيشتري برخوردار بوده و دليل آن ريزنقشي و قيمت مناسب آن مي‌باشد.

قيمت فرش طلاكوب

قيمت فرش طلاكوب به دليل خاص و جديد بودن نسبت به فرش هاي عادي گران‌تر هستند. اكثر فرش هاي طلاكوب داراي نقشه‌هاي خاص و اختصاصي بوده و به دليل هزينه بيشتر و زمان بر بودن طراحي اين نقشه‌ها، قيمت نهايي اين نوع فرش ها نيز قاعدتاً بيشتر است. اما در صورت خريد از كارخانه اين تفاوت قيمتي زياد نيست. به دليل جديد بودن طرح‌هاي طلاكوب شايد نتوانيد در همه‌ي فروشگاه‌ها اين طرح‌ها را خريداري كنيد يا در صورت موجود بودن داراي قيمت‌هاي بالايي باشند كه پيشنهاد مي‌كنيم به‌صورت مستقيم و به‌صورت آنلاين از شركت خريداري نماييد.

خريد فرش طلاكوب

فرش نگين مشهد نيز يكي از شركت‌هاي پيشرو و برتر است كه انواع فرش هاي طلاكوب را در طرح و رنگ‌هاي متنوع توليد مي‌كند و شما به‌راحتي مي‌توانيد فرش طلاكوب موردنظر خود را به‌صورت مستقيم از خود شركت و بدون واسطه خريداري نماييد. خريد فرش طلاكوب به صورت مستقيم از شركت به دليل حذف واسطه از نظر قيمتي بسيار پايين‌تر بوده و از لحاظ جنس و اصل بودن كالا اطمينان خاطر خواهيد داشت. فرش هاي نگين مشهد داراي ضمانت و نشان ملي استاندارد است كه نشان از كيفيت بالا محصولات توليدي اين شركت است.

https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/feed/ 0

منبع :فرش نگين هلال مشهد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.