۱۷ مدل تونيك لي زيبا و جذاب براي خانمهاي شيك پوش • ستاره

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

۱۷ مدل تونيك لي زيبا و جذاب براي خانمهاي شيك پوش • ستاره

۹ بازديد

تابستان و بهار ، هوايي گرم و گاهي همراه با نسيم هاي خنك ، فصولي كه سرشار از رنگ و گرمي و نشاط است. دست اين نشاط و رنگارنگي از دامان البسه تابستانه دور نمانده و به همين خاطر شايد يكي از لذت بخش ترين كارها خريداري و به تن كردن لباس هاي تابستانه است. خانم ها نسبت به آقايان شانس بيشتري در تنوع و انتخاب لباس هاي تابستاني داشته و هميشه مي توان يك ليست بلند بالا از انواع لباس هاي تابستاني همچون ، تاپ، شلوارك، دامن، سرهمي، تي شرت زنانه ، شلوار و …

براي مثال اگر پوشيده بودن تونيك برايتان اهميت دارد ، تونيك هاي يقه بسته و آستين بلند همان چيزي است كه به دنبالش مي گرديد. اگر نه تونيك هاي آستين كوتاه و بدون آستين قطعا نظر شما را جلب خواهد كرد. انواع مدل يقه نيز با توجه به طرح كلي تونيك بر روي اين لباس پياده مي شود.

تونيك دخترانه و زنانه همان لباسي است كه در فصل گرم تابستان راحتي ، خنكي و زيبايي را به شما هديه مي كند و از پوشيدن آن بيشتر از آنچه كه بايد از فصل تابستان لذت مي بريد. مدل تونيك زنانه چيست ؟ تونيك يكي از بهترين لباس هايي است كه براي خانم ها در سلايق مختلف مناسب بوده و هر خانم و يا دختر جواني قطعا از انتخاب و به تن كردن آن لذت خواهد برد. تونيك از بلوز يا شوميز بلندتر بوده و تا زير خط باسن را پوشش مي دهد.

در اين مقاله چندين عكس تونيك دخترانه آورده شده است كه با ديدن آنها متوجه تنوع تونيكها مي شويد. براي دوخت انواع تونيك از جمله تونيك زنانه و تونيك خانگي بيشتر از هر چيزي توجه به پارچهاي كه براي دوخت آن استفاده شده، مهم است. در اين مقاله علاوه بر عكس تونيك دخترانه، اطلاعات بيشتري هم در مورد جنس پارچه مناسب براي دوخت تونيك كسب مي كنيد. در خريد پارچه مناسب جدا از طرح و رنگ پارچه يك نكته مهم ديگري هم وجود دارد كه توجه به آن بسيار لازم و ضروري است.

اين جنس علاوه بر اينكه براي فصلي همچون تابستان بسيار خنك و مناسب بوده بلكه لطافت و نرمي آن نيز بدن شما را نوازش خواهد كرد. معمولا براي دوخت لباس هاي مختلف جنس پارچه اي كه پيشنهاد مي شود، نخي و پنبه اي است در واقع اين جنس براي پوست بدن بهترين گزينه بوده و خطر حساسيت هاي پوستي را نيز به حداقل مي رساند. از آنجايي كه تونيك ها لباس هاي بلندي هستند معمولا با شلوارهاي جين تنگ و با قد 90 تركيب زيبايي به وجود مي آورند.

تونيك لباسي است كه در زمان هاي گذشته مردان و زنان به تن مي كردند، امروزه ظاهر آن دستخوش تغييراتي شده است. نمونه طراحي شده و به اصطلاح به روز شده آن در دهه 1980 به بازار عرضه شد. تونيك همان بلوز است؟ در پاسخ به اين سوال مي توان گفت كه تونيك نوعي بلوز زنانه است اما از بلوز بلندتر بوده به طوري كه قسمتي از ران را مي پوشاند. آستين تونيك مي تواند كوتاه يا بلند باشد و براي يقه آن نيز از مدل هاي بي شماري مي توان استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.