اعلام اسامي افراد تاييد صلاحيت شده انتخابات نظام پزشكي تا پايان هفته

۷ بازديد

رئيس اجرايي هيئت پزشكي انتخابات تهران ، با اشاره به ادامه روند بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات پزشكي ، گفت: در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر جليل كوهپايه زاده وي گفت: سيستم پزشكي و ثبت نام انتخابات از 20 مه تا 27 ژوئن. 450 نفر از مردم استان آن را در تهران ثبت كردند …

اعلام اسامي افراد تاييد صلاحيت شده انتخابات نظام پزشكي تا پايان هفته https://rosemag.ir/2021/06/20/اعلام-اسامي-افراد-تاييد-صلاحيت-شده-انت/ مجله رز Sun, 20 Jun 2021 06:30:50 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/06/20/اعلام-اسامي-افراد-تاييد-صلاحيت-شده-انت/ رئيس اجرايي هيئت پزشكي انتخابات تهران ، با اشاره به ادامه روند بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات پزشكي ، گفت: در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر جليل كوهپايه زاده وي گفت: سيستم پزشكي و ثبت نام انتخابات از 20 مه تا 27 ژوئن. 450 نفر از مردم استان آن را در تهران ثبت كردند …

رئيس اجرايي هيئت پزشكي انتخابات تهران ، با اشاره به ادامه روند بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات پزشكي ، گفت:

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر جليل كوهپايه زاده وي گفت: سيستم پزشكي و ثبت نام انتخابات از 20 مه تا 27 ژوئن. 450 نفر از مردم استان آن را در تهران ثبت كردند و اسنادي كه از طرف آنها تحويل داده مي شود تحت مراقبت هيئت مديره هستند.

و او اضافه مي كند: “اين مي توانست سريع حركت كند ، و قيمت براي شما ذكر نشده است ، با اين حال ، كيفيت مراقبت از هيئت مديره بسيار چشم انداز هدف او ، انتظار براي” . طبق اطلاعات ، افراد زيادي تاييد نشده اند اما اسامي اعلام مي شود. داوطلب قادر به تشخيص وضعيت براي خدمت و يا سرانجام ، در آخرين روز هفته در روز و نه در دو روز نمي باشد ، تا بتواند اعزام را آغاز كند.

كوهپايه زاده در تقويم پيشنهادي ادامه داد ، مهلت پيام براي نامهاي قانوني و مناسب تا 10 ژوئن وجود دارد ، اما اين مكان هنوز براي ثبت نام ارائه مي شود. با تمديد ، و مهلت ثبت نام براي 2 روز ، زمان آن به تعويق افتاده است. با اين حال ، اسامي تأييد شده حداكثر روز بعد گفته شد.

او مهلت قانوني شروع مبارزات انتخاباتي نامزدها گفت: “در همان ابتدا مبارزات نامزدها در اعلاميه هاي منتظر تأييد مردان. “پيش بيني ما اين است كه از ابتداي 6 و 7 روز جولاي تا 48 ساعت قبل از حق رأي ، 23 ژوئيه مجاز به تبليغ نيست.

وي گفت كه سيستم پزشكي انتخابات در دوره 25 ژوئيه برگزار مي شود.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.