كرونا و دلواپسان واكسن – مجله رز

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

كرونا و دلواپسان واكسن – مجله رز

۲۹ بازديد

توزيع شده توسط سوزي محافظت از شما “به” طرفدار واكسن اين است كه بگوييد “اعزام برخي از افراد نمي توانند واكسن بخرند ، و مردم دور هم جمع مي شوند و مي پرسند كه چگونه واكسن دارويي تهيه كنيد ، برخي از افراد مي گويند كه مي خواهند واكسن بخرند و مي گويند: اگر درست …

كرونا و دلواپسان واكسن – مجله رز https://rosemag.ir/2021/01/04/كرونا-و-دلواپسان-واكسن-مجله-رز/ مجله رز Mon, 04 Jan 2021 02:38:47 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/04/كرونا-و-دلواپسان-واكسن-مجله-رز/ توزيع شده توسط سوزي محافظت از شما “به” طرفدار واكسن اين است كه بگوييد “اعزام برخي از افراد نمي توانند واكسن بخرند ، و مردم دور هم جمع مي شوند و مي پرسند كه چگونه واكسن دارويي تهيه كنيد ، برخي از افراد مي گويند كه مي خواهند واكسن بخرند و مي گويند: اگر درست …

توزيع شده توسط سوزي محافظت از شما “به” طرفدار واكسن اين است كه بگوييد “اعزام برخي از افراد نمي توانند واكسن بخرند ، و مردم دور هم جمع مي شوند و مي پرسند كه چگونه واكسن دارويي تهيه كنيد ، برخي از افراد مي گويند كه مي خواهند واكسن بخرند و مي گويند: اگر درست برويد ابتدا به شما ضربه بزنيد ، درگيري بين يكديگر اگر آنها در جهان و كرونا باشند …

به گزارش مجله رزما 320 روز تاجگذاري را پشت سر گذاشتيم اما روز با فراز و نشيب هايي گذشت ، شايعاتي داشت و غيره ، و البته اين اثبات بدي بود كه تاج داروهاي سنتي پير و جوان و مدرن و غيره سقوط مي كند و هنوز زنده هستند. در همين حال ، در تلاش براي صيد ماهي است ، با اين حال ، برخي بيشتر مستعد سود هستند ، از آب در اين لجن …

پس از نوشيدن ادرار شتر به توصيه هاي جديد از اثرات رنگ آبي ، و بوي روغن گل رز ، و ديگر پيشگيري و درمان عروق ويروس كرونا و در حال حاضر در جهان در حال تلاش براي توليد واكسن عليه ويروس كرونا است. باز هم ، مي بينيم كه اعتقادات سنتي در پزشكي سو abuse استفاده از مقدسات است كه در پوشش اين گفته وجود دارد: “هيچ واكسني وجود ندارد.” البته ، اين زمان است ، به عنوان مثال ، نه تنها پزشكي ، يعني پزشكي اسلامي ، با توجه به موردي كه نوعي ابزار براي برخي از دانشجويان باشد كه مي توانند آن را تفسير كنند.

جلال پيش از وقوع ناگهاني جلال ، سوزاندن كتابي درباره كتابهاي مرجع محافظت از شما در زمينه پزشكي نوين از يكي از چندين كانديداي پزشكي جنبش اسلامي ياغي و وزير بهداشت است كه گفت: نه ، اين محافظت پايين است ، اما من فكر مي كنم يك توهم است اسلام و تشيع. “هنگامي كه آنها ايده اي تقريبي در مورد پيشرفت روحانيت شيعه در مواجهه با طالباني ، به وزير بهداشت نشان دادند يا فرياد بزنند زيرا آنها نمي دانند كه علم پزشكي نمي داند ، و آيا مشتري مي داند كه چنين عملي از انسان است.”

ما هيچ دارويي اسلامي نداريم “

اما اين اعتبار “پزشكي اسلام” ناميده مي شود يا نيست ، و سالهاست كه افزايش يافته است. طب سنتي به عنوان يك دانشگاه كلاس علمي و توصيه هاي آن براي سبك زندگي و اصلاح آن تدريس مي شود و از نظر مسئولان مي تواند در مكمل پزشكي مدرن ، اما طبق گفته هاي وزارت بهداشت ، موضوعي به نام “طب اسلامي” وجود دارد به دكتر محمود خدادوست ، مدير كل سابق داروي مطب وزارت بهداشت ايران ، پيش از اين به مجله رز گفته بود ، با اشاره به پيگيري حقيقت و اين معلم مي گويد كه “طب اسلامي” وزارت بهداشت متخصص انجام مطالعه پزشكي از ايران به مدت سه سال است. براي تعيين نتيجه اين كار ، و ما مثال مقامات حديث پژوهان پژوهشكده علوم قرآن را داريم. “در همه اين مطالعات ممكن است موضوع اسلامي به نام پزشكي نباشد.”

خدادوست گفت: “برخي از افراد به نام اسلام و داروها در برابر بارزترين مشكلات پزشكي مانند پيوند اعضا و واكسن ها هستند كه برخي از آنها علاوه بر از دست دادن جان خود و آنچه از دست داده اند.” .

از طرف ديگر ، آيت الله مكاريم شيرازي ، به نظر وي ، او خود را به موقعيت خاصي در گروه اعلام كرد كه ما آنچه را كه طب رومي ناميده مي شود ، نداريم ، “دستورالعملهاي قرآن و روايات و هيچ اشاره اي به طب اسلامي نمي كند ، اين دارو امروز است” نيست طب سنتي را صدا كنيد. “

تغيير نام در طب سنتي به طب ايراني ، وزارت بهداشت نمي تواند متوقف شود و در اين زمينه سود نمي برد ، و اگر تاج هوشمند نبود ، بلكه برخي از مزاياي آن بود ، و اين مي تواند به توصيه هاي علمي پزشكي ايران اثبات شود. آيا وي بايد در برخي اظهارات علمي در مورد شريان عروق ويروس كرونا چپ تا حدي در اين زمينه با حقايق بيماري ويروسي مقابله كند كه در اين زمينه حقايق مورد اختلاف در يك زبان به زبان خارجي ، فارسي وجود دارد و سوال اينجاست كه آيا اين شبكه پيام به اهداف و تحقيقات باليني و مطالعه داروها براي كمك به درمان بيماري عروق ويروس كرونا است ، كه طبق گفته وزارت وزارت ايمني ناخدا در اين بيماري ، هيچ يك نمي توان گفت كه وي داراي بيماري ويروس كرونا قلب است ، اما در عمل نشان داده شده است كه ميزان تأخير در زمان بيماري را كاهش مي دهد.

راهگشاي تحقيقات علمي ادعاهاي آنها

اخيراً ، اين دارو به دليل صحبت در مورد امام خميني (ره) و كارايي درمان بيماري عروق ويروس كرونا قلبي نسبت داده شده است ، و دوم اينكه ، مدير كل داروي مطب به وزارت بهداشت ايران ، بايد دانش وجود داشته باشد. به اين ترتيب نفيسه حسيني YEKST خبرنگاران در پايان كنفرانس مطبوعاتي گفتند: “دلايل زيادي وجود دارد كه Acaunensium شهدا را بركت داد.” اول ، او ادعا مي كند كه يك گياه دارويي مثر است. گاهي اوقات عليه افراد بي گناهي كه صفات درستي در پيشگيري و درمان پزشكي دارند ، به وجود آمد. اين حس بيشتري را به حركت در مي آورد؛ زيرا ما در حرفه پزشكي ايماني با مردم و مقدسات از تركيبي از باورهاي سنتي مردم استفاده مي كنيم. بايد به دو حوزه پرداخته شود. اگر دارو در مورد حضرت امام (ره) صحبت نمي كند و خوب است كه اگر فردي يا ضعيف مصرف كند يا به سرعت بهبود نيابد ، اين مسئله بايد در بحث پزشكي آزمايش شود ، راهي براي مطالعه اين موضوع وجود ندارد. اگر حداقل شرايط لازم براي ورود به تحقيق را داشته باشند ، بسته شده است و همچنين مي گويند كه قابل بررسي است. با اين حال، “اين دارو به اين واقعيت نسبت داده مي شود كه اعلاميه اي معصوم است كه در دانش خاصي به آنها داده شده است و دانشمندان بايد براي اظهارنظر در مورد ماجرا وارد شوند.”

با اين حال ، تنها كسي قادر به درخواست و آزمايش آنها است كه در قدرت درمان بيماري مداخله نمي كند؟ در مورد حسيني YEKST نيز نوشته شده است: “طبق قانون ، يك مرد مي تواند مستقيماً به پزشك معالج و بيمار بپردازد. بنابراين ، در زمينه طب سنتي ايران ، مگر اينكه كساني كه متخصص طب ايراني هستند ، طبق مقررات مربوط به طب ايراني و فروش گياهان دارويي ، پزشكان عمومي كه دوره مورد تأييد وزارت بهداشت را ديده اند ، مجاز به ارائه خدمات نيستند. “بله درماني ، توسط افرادي كه حق ندارند.”

اين س questionsالات به دانش آكادميك ختم نشد و بنابراين در آن روزها ، هنگامي كه جهان شروع به واكسيناسيون ويروس كرونا كرد و ايران ، آزمايش هاي باليني اولين واكسن هاي داخلي را آغاز كرد ، برخي نيز مي خواستند در جهت مخالف رودخانه شنا كنند كه در يك بيماري بيمار سالم به سمت مصرف كننده مي رود نزديك به يك سال دور هم جمع شدن در مقابل وزارت بهداشت و سردادن شعارهايي كه واكسن تاج خارجي نيست “،” هيچ واكسني تاج ايران نيست “،” داروي امام كاظم عطش ندارد (ع) “… من در آن موارد پيدا كردم ، نيست مي توان به ايران نسبت داد كه به داروي اصلي و البته طب رومي باز نمي گردد ، مگر اينكه اذهان عمومي موجبات ايجاد مزاحمت و تحقيق علمي در كشور و جهان را فراهم كند. دسترسي به تجهيزات وارداتي و البته اينكه واكسن قالب سازي بسيار دشوار است.

اظهارات ضد علمي

به اين ترتيب دكتر. معاون وزير بهداشت عليرضا رييسي_معاون مجله رز گفت: “برخي از اين موارد را از طريق حلقه ها ضد واكسن مي زنيم:” به اين معني نيست كه ضد علم و فناوري بهتر باشد. در همين راستا ، در كتاب هاي مرجع پزشكي ، ما در همان منطقه با آتش سوخته ايم و عناوين اين موارد هيچ چيز جديدي وجود ندارد. اگر ما تاريخچه خود را بازگردانيم ، كساني كه با واكسن واريولاي اميركبير و غيره مخالف بودند ، و اگر يك واكسن شيطان ، ديو و غيره در بدن باشد. متأسفانه ، همه اينها ، البته هميشه شخصي نيستند ، ايران. “گروه هاي ديگري در كشورهاي ايالات متحده كه با واكسيناسيون مخالف هستند و اين فقط به گروه هاي خاص در كشور ما است. “

دشمنان واكسن تاج ما نيست ،

وي گفت: “دو نوع مخالفت با اين موضوع وجود دارد.” برخي مي گويند ، و شايد حتي اعتماد به نفس دارد كه اين واكسن دريافت نمي كند و نخواهد شد ، اما بعضي از آنها كاملاً در اين گفته شما وجود دارد ، من واكسن نمي زنم ، آنها مي گويند ، و شما بايد از نوعي استفاده كنيد ، و من نام دارو را نيز مي دهم. “البته ، اين بخشي از برنامه ما براي توليد واكسن و خريد نيست.”

رئيس اظهار داشت: “اين بيشترين ميزان واكسن براي معترضان به هپاتيت نيست و تاج واكسن اجباري نيست”. يك واكسن بايد به عنوان يك بيماري در نظر گرفته شود. شكوه و عظمت به عنوان نوعي واكسن در معرض خطر بالا و غير موجه قرار مي گيرد. “اما روال معمول كشور در اتومبيل ها ، مانند واكسن فلج اطفال ، گوشت گاو و غيره ، داستان متفاوتي است.”

قانون اسلامي در لايه توصيه هاي پزشكي پزشكي منتسب به معصوم است

در اين زمينه دكتر. حسيني YEKST – مديركل دفتر وزارت بهداشت در مصاحبه با مجله رز ايران، تأكيد كرد: “هرگونه ادعاي درمان و داروي جديد در زمينه بهداشت و درمان بدون راه تحقيق علمي ، نمي توان آن را در عموم مردم تضمين كرد ، و آنچه شما از اين طريق انجام مي دهيد ، اگر شرايط اساسي مداخله از نظر درمان ، نمي توان در يك قضاوت باليني وارد شد ؛ در اين مرحله همچنين فرايند با توجه به پيشگيري و درماني خوب به معصوم (عليه السلام) نسبت داده مي شود ، و او نمي تواند از يك تركيب گياهي استفاده كند نه تنها بر اساس اعلاميه اي كه به معصوم (عليه السلام) نسبت داده مي شود ، زيرا براي اولين بار است كه تأييد مي شود دانش دانش انسان. “او از روش معمول درمان استفاده كرد.”

وي افزود: “توصيه هاي گرا براي اسلام وجود دارد ، ايمني ، سيستم بهداشت ممكن است به ترتيب باشد ، اما همچنين توصيه هاي سنت هاي پزشكي ، مانند رومن گفت كه مدرسه ممكن است يك درمان پزشكي جداگانه ايجاد كند. “تعريف كنيد ، در هيچ يك از دو طرف حديث و خبرگان قرآني در زمينه علوم پزشكي و دانش متخصصان اين حوزه قابل قبول نيست.”

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.