نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

۲۸ بازديد

حضور اعضا و هواداران سازمان هاي رياكارانه و سلطنتي هستند كه براي كنگره ايالات متحده كار مي كنند ، نشان مي دهد كه ترامپ و مديريت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ريزي پيش رو و استفاده از گروه هاي تروريستي است.دكتر. آبشناس مي نويسد: “صبح ، در مورد برخي از تصاوير حضور …

نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا https://rosemag.ir/2021/01/12/نقش-منافقين-در-اشغال-كنگره-آمريكا/ مجله رز Tue, 12 Jan 2021 17:27:09 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/01/12/نقش-منافقين-در-اشغال-كنگره-آمريكا/ حضور اعضا و هواداران سازمان هاي رياكارانه و سلطنتي هستند كه براي كنگره ايالات متحده كار مي كنند ، نشان مي دهد كه ترامپ و مديريت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ريزي پيش رو و استفاده از گروه هاي تروريستي است.دكتر. آبشناس مي نويسد: “صبح ، در مورد برخي از تصاوير حضور …

حضور اعضا و هواداران سازمان هاي رياكارانه و سلطنتي هستند كه براي كنگره ايالات متحده كار مي كنند ، نشان مي دهد كه ترامپ و مديريت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ريزي پيش رو و استفاده از گروه هاي تروريستي است.
دكتر. آبشناس مي نويسد: “صبح ، در مورد برخي از تصاوير حضور كساني كه با پرچم كشور هستند در تظاهرات در رسانه هاي مختلف منتشر شد ، اما همچنين او بيش از سي و پنج سال است كه در زمينه رسانه كار مي كند باور ندارد. من روزي كه تماس هاي زيادي از طرف دوستم در ايالات متحده دريافت كردم ، همه آنها ، همانطور كه مجموعه هاي شناخته شده سازمان مجاهدين خلق و سلطنت طلبان شناخته مي شوند ، تصاوير آنها اغلب در تظاهرات عليه ايران در آن طرف جاده منتشر مي شود نيويورك نيز منتشر شد ، در حال شركت در تظاهرات. اين خبرنگاران كه اكنون در صحنه بودند ، و برخي از آنها همچنين پيام ايران را پوشش مي دهند ، كه من از طريق آنها با آنها آشنا نيستم ، تأكيد كردند كه حتي در كساني كه حمل بار ندارند پرچم هاي سازماني دولت ، كه همه چيز بسيار مشهور خواهد بود ، “من نمي دانستم.”

بر ترديدهاي خود در مورد حضور نويسنده ضدانقلاب غلبه كنيد ، به مصاحبه با يكي از دوستانشان اشاره دارد و در نهايت از صحت پيام تأييد نشده است. دكتر. Abshenas اين جمله:
براي مدتي ، و عصر روز پنجشنبه مصاحبه اي با يكي از منصور فرهنگ در خليج فارس عليه ايران انجام شد كه رسانه ها را نيز تأييد كرده است. “روزنامه نگاران آمريكايي ممكن است با مردم تظاهرات كننده اشتباه بگيرند ، اما اگر شخصي ، منصور فرهنگ اين موضوع را تأييد كند ، روشن است كه ديگر هيچ شكي در اين مورد وجود ندارد.”

حضور منافقين و ساير اعضاي تظاهرات ضد انقلاب به نفع وي نشان مي دهد دولت ترامپ و عربستان سعودي و نه اسرائيل گروه هاي تروريستي امشب براي ايجاد بي ثباتي در ايران و غرب آسيا ، تنها ستون پنجم در ايالات متحده است. حتي براي كارشان شما منافقان ، شما و سلطنت طلبان ، كه به خود آمده بوديم ، به نظر مي رسد ترامپ ، به طور كلي ، از شكست فاجعه است ، كه در برنامه ريزي نقش داشته است ، از طرف كنگره به آنها توصيه مي كند ، به عنوان فردي كه مردم را منحرف مي كند ، و به اشغال كرمونا مي پردازد.

عماد آبشناس نشان مي دهد كه موضوع به ديگري توجه دارد و مي نويسد؛
“من بلافاصله توسط بسياري از روزنامه نگاران سعودي به ياد آوردم ، ناشران دو نشريه معروف سعودي هستند. ما چند روز قبل صحبت كرديم ، و هر دو سردبير اصرار داشتند كه جراد كوشنر ، داماد ترامپ مبلغ زيادي دلار نقدي از عربستان سعودي گرفته است عربستان در ايالات متحده در سفر اخير خود به ايالات متحده بودجه اي براي حمله به ايران ترامپ قديمي است. با اين حال ، با كنار هم قرار دادن معماها مي توان بودجه هاي ديگر را استنباط كرد. و به ذهن خطور كرد ، ممكن است به اين معني باشد كه كوشنر به پول و حتي براي ايجاد نياز دارد. شورش در ايالات متحده و عربستان سعودي روزهاي طولاني به او داد؟ “اين يك راز است كه در عربستان سعودي و اسرائيل سرمايه گذاري زيادي نكرده است و اميد زيادي به دوره رياست جمهوري ترامپ دارد و در انتخابات يك شكست فاجعه بار متحمل شده است.”

ترديدي نيست كه آنها عروسك هاي عروسكي و يك عضو خارجي ممتنع از سازمان منافقين در عربستان سعودي و رابطه اين گروه ها با تاريخ رژيم صهيونيستي هستند. به نظر مي رسد اين گروه در حمله به كنگره در عربستان سعودي و چراغ سبز به دستور اسرائيل و حضور افراد تحريك كننده براي ورود به ساختمان درگير شده است.
مسعود خدابنده ، عضو سابق شوراي مركزي منافقين ، در مصاحبه با مركز باليني اسناد اسلامي دقيق در تاريخ 12 مه 2016 ، به عنوان هزينه هاي سازماندهي ،
“همانطور كه مي دانيد ، و هزينه هاي صدام در جنگ و عربستان سعودي براي پرداخت با ايران (البته با تصويب ايالات متحده آمريكا) و حتي گاهي اوقات توسط شيخ كويت. سهم مجاهدين از بودجه بخشي از همان بودجه و صدام به دلار است. (به دليل پولشويي از طريق بنياد خيريه اي كه مدل هاي ايراني آن در لندن است) و بخشي از دينار (جايي كه صدام هيچ فيلم مخفي مخابراتي از تحويل اسكناس نيست ، و اين همان است) صدام به غرب و روابط ايالات متحده آمريكا با جنگ اول آغاز شد مخزن آرايشي براي ايجاد مزاحمت خليج فارس. به ياد دارم كه در زمان رابطه رجوي درست شد ، و آنچه عربستان سعودي و مسعود رجوي از عربستان سعودي خواستند (راههايي كه در آن زمان اما بعداً فيلم مخفي بود و عكسهاي عمومي مي ساخت). واقعاً پادشاه عبدالله سالي كه مي رفت ، و او رهبر و شخصي بود كه تاجي تركي الفيصل بود اما اكنون پادشاه عبدالله در فوريه. رجوي مستقيماً ما را كنترل مي كرد. مردان و آنها را سه كاميون مقدس طلا (هر كدام حدود يك تن) و بسياري هديه و ساعت طلاي سلطنتي امگا و ساير اقلام ، بغداد ، گرد هم آوردند ، كه به اين معني قيمت بسياري از تجار اردني وابسته به دادگاه عربستان است. او نبود. اين دستور ، يعني سه يا چهار ، اموال دهه ها درگير كارهاي قابل قبول شد ، تحت نام شخص هزينه هاي اعضاي خانواده از طريق پول ، با پول دريافت شده از سر روغن هزار چيز ديگر ، آنها را از صدام حسين در آنچه ممنوع است محروم مي كند ، و پول حاصل از سه راه. “براي ترافيك پشت هتل باز است.”

در مقاله خود اسپوتنيك و مقاله ديگري كه D. Abhenas نشان مي دهد ، با اشاره به منافق در حضور مورد نياز در كنگره ايالات متحده ،

س isال اين است كه آيا يك مقام امنيتي و اداري دولت جديد بايدن آمريكا مطمئن هستند كه جنبش هاي منافقين سلطنت طلب هاي كنگره جديد آمريكا را اشغال كرده و اجازه فعاليت مجدد ، اين گروه تروريستي را ندارند؟ مشكل منافقين اين است كه هر كجا شغل از آن تروريست هاي اجير شده استفاده كرده و منطقه متنوع سازنده را متوقف كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.