كاش كمي از «سهيلا» ياد مي‌گرفتيم!

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

كاش كمي از «سهيلا» ياد مي‌گرفتيم!

۱۱ بازديد

سهيل كه او در تاج داشت ، نيازي به استراحت ندارد: زيرا اين فرصتي براي استراحت نيست؟ با اين حال ، اين بار هيچ دارويي وجود نداشت ، و اين كه او در درمان خود اصلاً به خود فكر نمي كند … سهيل؛ علي ، با اين حال ، همه چيز برايش اهميت داشت. به …

كاش كمي از «سهيلا» ياد مي‌گرفتيم! https://rosemag.ir/2021/08/12/كاش-كمي-از-سهيلا-ياد-مي‌گرفتيم/ مجله رز Thu, 12 Aug 2021 09:41:16 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/08/12/كاش-كمي-از-سهيلا-ياد-مي‌گرفتيم/ سهيل كه او در تاج داشت ، نيازي به استراحت ندارد: زيرا اين فرصتي براي استراحت نيست؟ با اين حال ، اين بار هيچ دارويي وجود نداشت ، و اين كه او در درمان خود اصلاً به خود فكر نمي كند … سهيل؛ علي ، با اين حال ، همه چيز برايش اهميت داشت. به …

سهيل كه او در تاج داشت ، نيازي به استراحت ندارد: زيرا اين فرصتي براي استراحت نيست؟ با اين حال ، اين بار هيچ دارويي وجود نداشت ، و اين كه او در درمان خود اصلاً به خود فكر نمي كند … سهيل؛ علي ، با اين حال ، همه چيز برايش اهميت داشت.

به گزارش مجله رز ، همسر جواد سهيل و علي سليمان جوان يكي از تعداد بيشمار هموطنان ما با وجود ابتلا به اين بيماري است و درمان پزشكي به فكر معشوق او بود. اين بخش بزرگي از يونانيان را در روزهاي مبارزه براي تاجگذاري با خانواده كشورمان نشان مي دهد ، كه بايد بيشتر مراقب ساير اعضاي اين جنگ دشوار بود. در وضعيتي كه او قرار دارد ، يا جايي كه من نمي توانم آنقدر با امور مربوط به رسم عبادت آشنا باشم ، تنها يكي از آنها اين است كه با استفاده از خانواده برخورد كند و صبور باشد.

در اين مدت ، ما تا به حال نديده و نشنيده ايم ، و وضعيت و زناني كه با وجود بيماري ، اجساد نيمه مرده شوهران خود را از اين بيمارستان به بيمارستان ديگر برده اند ، گاهي براي تخت خالي التماس مي كنند و گاهي فرياد مي زنند و فرياد كشيدن و كاركنان درمانگران در پشت آنها ، كه تحت فشار اين بيماري خم شده اند ، و من سعي كردم شريكي را دردناك بيابم.

جواد سهيل يكي از تعداد نامحدودي از مردان ما است كه اعزام شده اند ، و اگر بخواهيم آن را افسانه اي بگوييم ، به خاطر يك موضوع مشترك با بقيه يكسان نيست ، و در واقع ، در انجام اين كار روي از طرف كساني كه مي خواهند در مورد داستان بشريت چيزي بياموزند ، يكي از نكات است.

سه شنبه ، 10 آگوست ، جواد سهيل كمي تسكين داد ؛ و تاثير مثبت داروي جديد بر بدن او به عنوان همسرش. اگر دو روز بود ، سه روز ديگر براي تخت پادشاهي اميدي وجود داشت ، اما با اين وجود در ايجاد مشكل و بر سلامت همسرش فائق آمده ايد.

در مكالمات دوستانه اي كه با آنها در گفت و گو داشتيم ، اما در مركز نيامد ، با گفتن درد دل زنان ما از آنها مي پرسيم كه چگونه هستند ، با وجود بيماري او ، كه كوچكترين تاثيري بر شانس دارو نداشت. درمان اين واقعيت اين است كه براي او مهم نيست. علي گفت كه آنها به خوبي با هم كنار نمي آيند و بنابراين در تاج ريه درخت دختران دخيل نخواهند بود. علي سليمان ، كه در اين دوره كار مي كند ، جلال به همسر و دخترش منتقل شد. براي اكثر ما ، كار دريافت آنچه براي زنده نگه داشتن آنها است.

من توانستم مردي را پيدا كنم كه به سختي در تختخواب خود قرار دارد ، تا بتوانم سهيلي را در بيمارستان بستري كنم تا به سختي چيزهايي را كه ممكن است براي خود داروي قوي داشته باشند بيابم ، اما هيچ شكايتي وجود ندارد ، ما نشان مي دهيم كه منظور اين نيست پيدا كردن يك دارو دشوار است ، اما خوشبختانه هيچ اثر خوبي روي آن وجود نداشت. مشكل اين است كه متعلق نيست. براي علي هم مهم است.

سپس از چند درصد از همسران گرفتار ريه ها پرسيديم و به او گفتيم ، آيا التماس نمي كنم ، خطي را براي ريه ها بنويسيد ، جايي كه خواهرانش در آنجا صحبت مي كنند و به او اطمينان داديم كه كلمات اين قانون در اخبار به آيا از آجرهاي علي خود چيزي به آنها نخواهي گفت.

جواد سهيل ، فعال تئاتر ، جايي كه از خانواده مجرم مطلع شد در سخت ترين لحظات حفظ كيفيت كار خود و شگفتي در مهمترين لحظاتي است كه مي داند خدا اين مرد را برد. او به من گوش داد ، همه لرزش ، در حالي كه او با غم و اندوه در مورد او فكر مي كنم ، همان نشانه اي از نرم و نه براي اضافه كردن ، زماني كه او مي خواست. و گفت بنويس: “علي ، حالا بهتر است ، اما نماز دارد”.

راهش همسرش بود: و او حداقل از دعاي دوستانش تقاضا كرد.

با اين حال ، تلفن همراه امروز هنگامي كه سيد جواد هاشمي به سهيل گفت تا تأييد كند كه اين پيام يك تماس مرگ علي سليمان است ؛ سر و صدا را ادعاي سهيل عليه آن مي شنود. علي سليمان از نظر تعداد قربانيان در مورد ما در سر است. سابقه خانوادگي چيست و بسياري از معلمان ما.

در اينجا نقل شده است ، نه قصد توهين به اين روزها ، اين شرايط ايجاد مي شود ، همانطور كه در محل شنيدن گفته شد ، اين ما هستيم ، دشوارتر است. اين يك داستان ساده است ، به اميد دستيابي به مسئوليت براي يادگيري كمي درباره “سهيل” متعدد.

پيام پاياني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.