واكسن اسپايكوژن در تنها خط توليد داراي تاييديه اتحاديه اروپا در كشور توليد مي شود

۹ بازديد

بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چيست؟ هر هويج و با شما؟ اول از همه ، به ويژه براي توضيح مجدد براي بار دوم دوره مطالعه ، قاضي بايد ايمني را آزمايش كند و توانايي واكسن در واكسيناسيون feugiat nulla در تعداد حركت بيشتر است. در مورد اول …

واكسن اسپايكوژن در تنها خط توليد داراي تاييديه اتحاديه اروپا در كشور توليد مي شود https://rosemag.ir/2021/08/14/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/ مجله رز Sat, 14 Aug 2021 12:15:42 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/08/14/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/ بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چيست؟ هر هويج و با شما؟ اول از همه ، به ويژه براي توضيح مجدد براي بار دوم دوره مطالعه ، قاضي بايد ايمني را آزمايش كند و توانايي واكسن در واكسيناسيون feugiat nulla در تعداد حركت بيشتر است. در مورد اول …

بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چيست؟ هر هويج و با شما؟

اول از همه ، به ويژه براي توضيح مجدد براي بار دوم دوره مطالعه ، قاضي بايد ايمني را آزمايش كند و توانايي واكسن در واكسيناسيون feugiat nulla در تعداد حركت بيشتر است. در مورد اول ، استقرار سيستم در مطالعه باليني Spicogen با گزارش آنلاين ، كه شبيه سيستم ثبت درآمد امن 5 براي ايالات متحده 500 است و ثبت داده هاي ارزشمند هيچ عارضه جدي تا به امروز ندارد ، اما عوارض خفيف ، و توزيع پيش بيني استاندارد آن است. در مورد سركوب سيستم ايمني ، چندين آزمايش با آن وعده ها بسيار متفاوت است ، و در آينده نزديك ، پس از اتمام مراحل مورد نياز ، مقاله اي منتشر شده را كه متخصصان مي توانند مطالعه را با جزئيات بيشتري مرور كنند ، دنبال كنيد. من نمي خواهم بگويم ، هنوز با دقت دقيق ، مي توانيم بفهميم كه در اين صورت ، ممكن است ما و در كوتاه مدت همه را ببينيم ، اما از يك مورد خاص ، معتبر پيروي مي كند.

نتايج يك ماه پيش در وزارت بهداشت ثبت شد ، اما تأخير در اعلام نتايج ناشي از اين واقعيت كه هپاتيت دوباره مطرح شد ، استراليا درخواست بررسي آزمايشات انجام شده توسط متخصصان و ارائه نتايج به سازمان غذا و دارو را داده است. و اين بود كه وزارت بهداشت اين رويداد را از كالاهاي شما دريافت كرد مي خواهد باشد ، و آنها مي خواهند مطمئن شوند كه آنها از طرف ديگر در بهبود سلامتي خود ، در واقع ، به خوبي نتايج داخلي آزمايشگاهها همانطور كه در اخبار هستند در برابر اين ايمني به عنوان بخشي از اقدامات هويج و پروتئوبكتريا MUS. نوع ديگر مصونيت ، لازم است با دقت اندازه گيري شود تا از ويروس ها جلوگيري شود ، و به محض اينكه در دسترس عموم قرار گيرد ، رويداد در همان زمان تكميل مي شود ، و برخي از آنها وجود دارد ، آنها معتبر هستند.

هنوز دير نشده است ، مخصوصاً در زمان من ، از آنجا كه مي دانيم شما فكر مي كنيد كه در يك تراژدي اتفاق مي افتد؟ و بسياري از واكسن هايي كه خسته شده اند ، اما من هنوز آن را كار نكرده ام؟

بنابراين ، ديگر دير شده است. اخيراً ، هم واكسن ها و هم واكسن ها اين كتاب را تبليغ كرده اند. از تعداد زيادي از بيماريهاي كشنده ، درياچه هاي دلتا از آن روزها ربوده شد. او گفت كه او قرار بود نجات دهنده سيناگن باشد و اگر زودتر اين اتفاق بيفتد مشكلات بازار حل نمي شود. آنچه در 16 سپتامبر اتفاق افتاد. و ما حتي در چند ماه اخير توليد حجم بالايي را آغاز نكرده ايم ، اما ، به عنوان شركتي كه حجم زيادي واكسن توليد كرده است ، بايد به ما اجازه ورود به بازار را بدهيد. ما متوجه شديم كه اين مي تواند اتفاق بيفتد ، آنها م effectiveثر هستند ، اما ميليون ها نفر روند توليد را آغاز كردند و اميدوارم آنها در پايان ماه سپتامبر آماده توليد سري شوند.

آيا اسپيكوژن آزمايش مي دهد؟

براي قرار گرفتن در ليست واكسن هاي WHO ، براي دستيابي به مطالعه فاز 3 نيازها ، اما بايد دنبال كنيم. البته ، در جلساتي كه يك ماه پيش توسط وزارت بهداشت برگزار شد ، يك مطالعه به نمايندگان WHO Spicogen يك و دو ارائه شد و چندين ماه طول مي كشد تا درخواست شود تا در ليست قرار گيرد و چگونه بهترين استانداردها را رعايت كند. مطالعه. اين مطالعه قابل قبول و بين المللي است و اين هدف است و يك مطالعه باليني از ابتدا آغاز شد. البته ، كمي خارج از قوانين ، بر 7 اخلاق تحميل شده است ، توسعه ملي و سازمان غذا و دارو براي شما سودآور بود ، چيزي كه آسان نيست لازم نيست كه لزوماً نشانگر كارها باشد ، كه ما كه همانند خود ما هستند ، به عنوان شاخصهاي اخلاق ملي 1 كميته. ما آنها را بلند مي كنيم تا مكمل جلسه شهرت چيزهاي ديگر را به سازمان بهداشت جهاني ارائه دهند.

آنها نگران هستند كه برخي از واكسن هاي سيناگن پاستور به واكسن توليد شده در كوبا ، فرصت عرضه ندارند ، با وجود تأييد وزارت بهداشت ، ايران ، استراليا و دلايل همكاري شما توضيح داده شود.

به نظر مي رسد كه در بيشتر موارد هميشه در حال توليد محصولات بيولوژيكي باشيد ، اما اين بدان معنا نيست كه ما سالانه پروتئين توليد مي كنيم vitae و توليد واكسن بيولوژيكي در استراليا است و تنها زمان آزمايشگاه ، تحقيقات روي حيوانات و زمان انجام آن است. شهروندان استراليا و توليد آن در حجم بالا از سيناگن مي آيد. امروز مردم از وعده ها و مراقبت بيش از حد سنگين به دليل. 3 ميليون در ماه احتمالاً ظرفيت توليد كمي خواهد داشت ، كه نه تنها در تلاش است تا زيرساخت ها را تا حد ممكن در بين خود افزايش دهيم. در 15 سال گذشته ، 20 عدد براي توليد و عرضه ما به يك پروتئين مهم كه بيش از همه اسپيكوژن ها ، به دليل عدم وجود آن ، و ما با دانش زمينه واكسن آشنا شديم ، واكسن ، و گواهينامه بين المللي ، و ما را به سمت توليد پيچيدگي سوق داد. در مورد همكاري با استراليا ، من به اين دليل همكاري و تفاهم Spikogen بين دو دولت ، دو جامعه و همكاري را ندارم. يكي اين است ، ديگري شركت هپاتيت سيناژن ايران ، استراليا است و فناوري هپاتيت به ما منتقل شده است و ما همچنين بايد اسپايكوژن با حجم بالا توليد كنيم. البته ، واكسن توليد شده در استراليا COVAX-19 جمع آوري شده و از Sinagen spicogen nominal انتخاب شده است.

برخي حتي مي گويند چرا موش هاي آزمايشگاهي ايران بايد روي ايران آزمايش شوند و واكسن استراليا؟ اخيراً ، خداي شما ، و خانه صيغه هاي او در پاستور سيناگن ، نيز بايد توجه داشته باشيم.

او در مصاحبه اي قبل از تكرار دوباره گفت. موش ها را مي توان با ديدي غيرواقعي ، غيرعلمي و ناعادلانه به اين موضوع مشاهده كرد ، زيرا مطالعات باليني با اندازه نمونه در ايالات متحده ، بريتانيا ، برزيل ، ايالات متحده و غيره انجام شده است. از واكسن ها ، زيرا وقتي سعي مي كنم بتوانم به اين مناطق بروم. يك كپي از سوالات و دليلي كه آنها منتظر نماندند ، تا زماني كه واكسيناسيون براي آن پوشش داده شد. همانطور كه ما نمي توانيم واكسن را براي اين كار درست ارائه دهيم ، و من هنوز معتقدم كه دولت جديد بايد تمام تلاش خود را براي ارائه يك واكسن معتبر انجام دهد تا بتواند افراد را به طور كامل واكسينه كند. در طول اين مدت ، ما مي بينيم كه از بين بسياري از كشورها ، زناني كه عليرغم واكسيناسيون تغيير مي كنند ، به عنوان مثال اوج تعداد زيادي از بيماران مبتلا به دلتا ، بالاترين ، اما پوشش واكسيناسيون وجود ندارد ، آنها درصد كمي از ميزان مرگ و مير و فروتن ترين افراد مبتلا در بيمارستان بوده است.

هر يك از افراد خود بايد در آزمايشات باليني شركت داشته باشد ، سلامتي شما طولاني مدت است اگر شما سست و سست هستيد ، و براي بهبود دانش قلب خود ، و بايد تعالي يابد. من بايد در سلامتي خودشان و زندگي او با آنها رفتار كنم. همه چيز مرتب است ، اين دارو آزمايشات باليني روزانه را انجام مي دهد.

ديگران نمي خواهند در پايان تزريق فصل 3 وارد واكسن هاي بازار داخلي شوند؟

آيا فكر نمي كنيد كه بايد چيزي در واكسن غذاي حفاظت از واكسن هاي توليد داخل باشد؟

خوب ، واكسن هاي پروتئيني به طور كلي ايمن تر هستند زيرا به جاي ارسال كل ساختار و كشته شدن ، پروتئين خالص خاصي به داوطلب تزريق مي شود و عوارض جانبي كمتري دارد. (Adoxae and Profession) ، كه به دوام و ايمني بيشتر واكسن كمك مي كند. علاوه بر اين ، خط توليد خط واكسن GMP توسط اتحاديه اروپا تأييد شده و تكرارپذيري مي تواند كيفيت مناسب توليد را تضمين كند. از سوي ديگر ، اگر اين را نمي توان به عنوان يك مزيت در نظر گرفت ، ما در سالهاي اخير بزرگترين توليد كننده دارو براي پروتئين و خاورميانه بوده ايم و بنابراين اميدواريم بتوانيم يك شركت داشته باشيم و براي ارتقاء توليد برق

در مورد تبليغات به عنوان داوطلب در مطالعه ، در كدام تبليغات انجام مي دهند؟ آيا با داوطلبان مشكلي داشتيد؟

ما سوابق عمومي نداريم كه آنها بخواهند از برق خارج شوند يا در ارتباط با تلويزيون باشند. در شركت ، و ابزارهاي اجتماعي استفاده از آن ، و همكاران آنها ، مجموعه اي از اعمال است ، اخطار عمومي كه با مرد متولد و ثروت به او داده شده است ، اين مشكلي نيست ، با بسياري از كساني كه بيشتر مي خواهند در تعداد مورد نياز است ، در حالي كه از ابتداي زمان سه مطالعه ما ، با اين حال ، ما مطالعه او را در مورد ثبت نام در باز توضيح داديم ، با اين حال ، اين تنها چيزي نيست كه براي ثبت نام وارد شود. در آينده ، اگر مطالعه موفقيت آميز باشد ، زيرا نياز زيادي به خريدهاي عمومي وجود دارد ، واكسن را كنترل مي كند.

يكي از مشكلات شركت كنندگان در مطالعه اين است كه كجا مشخص مي شود واكسينه شده اند يا بايد واكسينه شوند؟

به طور كلي ، و به خواست او ، به طوري كه از زمان طولاني شدن پيگيري ، همانطور كه در 6 ماه آينده به نظر مي رسد ، ما تنظيم كرديم گزارش شده است كه تصميم در اختيار ما نيست و كميته اخلاق ملي ، هر چند وقت يكبار شمارش صورت مي گيرد ، كه او براي گفتن نوع تزريق به ما مي گويد. با اين حال ، من نمي گويم ، به احتمال زياد به عنوان يك داوطلب تا دو ماه پس از تزريق اتفاق مي افتد. در نهايت ، اگر واكسني تأييد نشده وجود داشته باشد و واكسيناسيون همه كساني كه واكسينه شده اند ، واكسن را از تعهد ملي خارج كنند.

شايعه ديگري وجود دارد كه واكسن استراليا براي آزمايش HIV مثبت است. چه پاسخي مي توان به اين داد كه مردم شماره گذاري شوند؟

اين به اين دليل است كه CSL است ، زيرا در موقع تحقيقات تا زمان كشف اوليه ، آنها گفتند ، او را وسوسه كردند كه كسي كه واكسن HIV مثبت كاذب دريافت كرده است ، هيچ كاري نمي تواند انجام دهد از استراليا هستند و واكسني كه تحقيقات را متوقف مي كند ، اهميت كار شركت و COVAX-19 آن است. اما استراليا هنوز يك سرمايه گذاري مشترك بين اين دو شركت است.

دولت يا سازمان دولتي در توليد واكسن مشاركت دارند؟

مشاركت خصوصي سيناگن نهادي براي بهره مندي از واكسن ها نيست.

آيا براي يك س veryال بسيار جدي آماده هستيد ، و اگر هنوز واكسن نتوانسته است آخرين فصل را به درستي اعلام كند؟

زيرا همه اينها براي هر نقطه از جهان خوشايند بود ، و اين مطمئناً براي ما است. ما به مدت 15 سال داروهاي بيوتكنولوژي يا بيوتكنولوژي استفاده مي كنيم. شايد اين تاريخچه اين پروژه باشد ، اما براي ما مرگ و زندگي نيست ، بنابراين اگر آنها در واكسن پروژه موفق به يكديگر نشوند ، ما مطمئناً پيام رسان خواهيم بود و ما در ايمان و ما به دست آورده ايم و همانطور كه بين ما وجود دارد ، اثبات بيماران بسيار ارزشمند است. از سوي ديگر ، همه داده هاي خام ما در وزارت بهداشت ، اخلاق ملي 1 ، كميته موجود است و اين فرصت وجود دارد كه نتايج را تغيير دهيم.

2121

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.