واكنش هلال احمر به ويديوي “ارسال محموله ۳۰ ميليوني واكسن به ونزوئلا”

۱۱ بازديد

به گزارش شفاف ، محمدحسن مقدم قوسيان من مي بينم كه انتشار در فضاي مجازي براي واكسن هاي 30 ميليوني در آفريقا مهم است ، او گفت: “لازم به ذكر است كه در اين فيلم به نظر مي رسد تعداد زيادي هويج عبور مي كند.” به هر حال ، فرودگاه بين المللي امام خميني يك …

واكنش هلال احمر به ويديوي “ارسال محموله ۳۰ ميليوني واكسن به ونزوئلا” https://rosemag.ir/2021/08/16/واكنش-هلال-احمر-به-ويديوي-ارسال-محموله/ مجله رز Mon, 16 Aug 2021 12:52:28 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/08/16/واكنش-هلال-احمر-به-ويديوي-ارسال-محموله/ به گزارش شفاف ، محمدحسن مقدم قوسيان من مي بينم كه انتشار در فضاي مجازي براي واكسن هاي 30 ميليوني در آفريقا مهم است ، او گفت: “لازم به ذكر است كه در اين فيلم به نظر مي رسد تعداد زيادي هويج عبور مي كند.” به هر حال ، فرودگاه بين المللي امام خميني يك …

به گزارش شفاف ، محمدحسن مقدم قوسيان من مي بينم كه انتشار در فضاي مجازي براي واكسن هاي 30 ميليوني در آفريقا مهم است ، او گفت: “لازم به ذكر است كه در اين فيلم به نظر مي رسد تعداد زيادي هويج عبور مي كند.” به هر حال ، فرودگاه بين المللي امام خميني يك فرودگاه بين المللي است. از طرف ديگر به منظور شرق ميانه و غرب و شرق هنگامي كه كشتي در سراسر جهان حركت مي كند و كشتي از شرق به غرب حركت مي كند ، ايران ترك نمي كند.

وي افزود: اين واكسن شكلات شكلاتي است و متعلق به ايران نيست. اتفاقا ، كليپ شما او را ديدم ، او گفت ، چين ونزوئلا. بنابراين ، در بسياري از سينا ، و عازم ونزوئلا شد.

قوسيان مقدم ادامه داد: در هر صورت زنجيره سرد واكسن بهترين درمان است كه بايد حفظ شود. به همين دليل آنها متعلق به هلال احمر هستند ، كسي اين را دوست دارد يا واكسن مربوط به ايران نيست ، كه به چيني ها منتقل مي شود ، اما بيشتر ونزوئلا بود. در همان زمان ، شامل 10 جعبه واكسن ، از جمله يك ميليون واكسن ، اما در اين فيلم ، سه حرم نشان داده شده است ، و اعلام شده است كه 30 ميليون واكسن ، كه حتي مقدار آن نيز نيست.

وي تاكيد كرد: از اين رو فعاليت واكسن زيادي وجود دارد ، ونزوئلا و ايران متعلق به چين نيست. آنها با هم ، پاداش ديگري را براي تصرف بار ايران در نظر مي گيرند ، كه نمي تواند كالا را دريافت كند. از اين رو منشاء اين ، كشتي چين و مقصد آن ونزوئلا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.