سقوط هواپيماي آب‌پاش روس در تركيه و مرگ ۸ سرنشينِ آن

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

سقوط هواپيماي آب‌پاش روس در تركيه و مرگ ۸ سرنشينِ آن

۹ بازديد

يك هواپيماي روسي BE-200 اواخر روز گذشته در تركيه براي اطفاي حريق در جنگل سقوط كرد و هر هشت سرنشين آن كشته شدند. به گزارش مجله رز ، وزارت دفاع روسيه گزارش داد كه در اعلام هفته و در 8 ژوئيه ، به كمك آن و هواپيماي بوقلمون روسي در آتش ، آتش گناه گناه …

سقوط هواپيماي آب‌پاش روس در تركيه و مرگ ۸ سرنشينِ آن https://rosemag.ir/2021/08/15/سقوط-هواپيماي-آب‌پاش-روس-در-تركيه-و-مر/ مجله رز Sun, 15 Aug 2021 11:39:14 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/08/15/سقوط-هواپيماي-آب‌پاش-روس-در-تركيه-و-مر/ يك هواپيماي روسي BE-200 اواخر روز گذشته در تركيه براي اطفاي حريق در جنگل سقوط كرد و هر هشت سرنشين آن كشته شدند. به گزارش مجله رز ، وزارت دفاع روسيه گزارش داد كه در اعلام هفته و در 8 ژوئيه ، به كمك آن و هواپيماي بوقلمون روسي در آتش ، آتش گناه گناه …

يك هواپيماي روسي BE-200 اواخر روز گذشته در تركيه براي اطفاي حريق در جنگل سقوط كرد و هر هشت سرنشين آن كشته شدند.

به گزارش مجله رز ، وزارت دفاع روسيه گزارش داد كه در اعلام هفته و در 8 ژوئيه ، به كمك آن و هواپيماي بوقلمون روسي در آتش ، آتش گناه گناه را خاموش مي كند. يك بوقلمون بزرگ در نزديكي شهر آدانا بر سر آنها سقوط كرد.

پنج خدمه روسي هيئت مديره سه تبعه تركيه بودند.

كميسيوني براي تعيين علت سقوط پرونده به وزارت دفاع روسيه ارسال شد.

تصاوير منتشر شده از محل سقوط تصاويري از قطعات سوخته لاشه هاي پراكنده در كوه ها و مكان ها را نشان مي دهد و تنها دم هواپيما سالم باقي مي ماند.

خبرگزاري تركيه اي كه جايگزين خبرگزاري دولتي اين كشور شده است ، گفت: “ما تيم هاي بيشتري را به اين سانحه اعزام كرديم.”

به گزارش سي ان ان ، تنها كشور در ساحل درياي تركيه در هفته هاي اخير در حال آتش سوزي است ، زيرا اين منطقه موج گرماي بي سابقه اي را تجربه كرده است. دست كم هشت نفر در آتش سوزي جنگل هاي تركيه كشته شدند و بيش از 50 نفر ديگر در استان هاي شمالي در جريان سيل در نزديكي درياي سياه در روزهاي اخير جان باختند.

پيام پاياني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.