علاقه‌مندي به زبان فارسي در دانشگاه بلگراد

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

علاقه‌مندي به زبان فارسي در دانشگاه بلگراد

۸ بازديد

به گزارش روابط عمومي بنياد سعدي به نقل از شفاف ، محمد تقي بختياري ، رئيس شوراي فرهنگي ايران و نماينده بنياد سعدي در صربستان ، از جلسه زبان فارسي شاهدان در دانشگاه بلگراد ديدن كرد. وي در اين بازديد با چند دانشجوي زبان فارسي صحبت كرد و در حضور تعداد زيادي از دانشجويان علاقمند …

علاقه‌مندي به زبان فارسي در دانشگاه بلگراد https://rosemag.ir/2021/09/09/علاقه‌مندي-به-زبان-فارسي-در-دانشگاه-ب/ Thu, 09 Sep 2021 10:23:05 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/09/علاقه‌مندي-به-زبان-فارسي-در-دانشگاه-ب/ به گزارش روابط عمومي بنياد سعدي به نقل از شفاف ، محمد تقي بختياري ، رئيس شوراي فرهنگي ايران و نماينده بنياد سعدي در صربستان ، از جلسه زبان فارسي شاهدان در دانشگاه بلگراد ديدن كرد. وي در اين بازديد با چند دانشجوي زبان فارسي صحبت كرد و در حضور تعداد زيادي از دانشجويان علاقمند …

به گزارش روابط عمومي بنياد سعدي به نقل از شفاف ، محمد تقي بختياري ، رئيس شوراي فرهنگي ايران و نماينده بنياد سعدي در صربستان ، از جلسه زبان فارسي شاهدان در دانشگاه بلگراد ديدن كرد. وي در اين بازديد با چند دانشجوي زبان فارسي صحبت كرد و در حضور تعداد زيادي از دانشجويان علاقمند به يادگيري زبان فارسي در اين دانشگاه ، گفت: فرهنگ و دستاوردهاي ايران كنوني اسلامي است و بي شك اين اهداف در نظر تعداد زيادي از دانش آموزان كلاسهاي زبان فارسي محقق شد.

وي با اشاره به حضور قبلي خود در بين دانشجويان اين دانشگاه در سالهاي گذشته ، افزود: “ما خوشحاليم كه زبان فارسي امسال در دانشگاه بلگراد به خوبي سازماندهي شده است و اين روند با جديت ، طراحي و جزئيات ادامه دارد. دانشكده در حال افزايش اهداف و اهداف خود است. “و براي تقويت روابط فرهنگي ايمن است.

در اين بازديد ، سعيد صفري ، استاد زبان فارسي ، در مورد آزمون در ماه سپتامبر توضيح داد و گفت: “از سال گذشته و در زمان طاعون كرونا ، تقريباً تمام كلاس هاي دانشگاه بر روي بستر دانشگاه برگزار مي شد ، اما امتحانات خوب است. ترم و دو امتحان به صورت حضوري در ماه سپتامبر برگزار مي شود.

صفري افزود: با وجود خطوط آموزش كلاسي ، من همچنان علاقه مند به يادگيري زبان فارسي به عنوان زبان اختياري هستم و زبان فارسي يكي از محبوب ترين ها در اين دانشگاه است.

همچنين آماده سازي و توليد فرصت هاي آموزشي جديد براي دانشجويان اين دانشگاه را آزاد كرده است و ابراز اميدواري كرده است كه در سال تحصيلي جديد ، از سيستم دانشگاهي بنياد سعدي جديد “تهديدها” براي تشويق دانشجويان استفاده شود. “يادگيري مهارت هاي فارسي

مجله علمي تبليغاتي “پرشيا” منتشر مي شود

در ابتداي اين ديدار ، بختياري ، رئيس شوراي فرهنگي ايران ، از مركز مطالعات فارسي دانشگاه بلگراد ديدن كرد و ضمن آگاهي از برنامه هاي اين مركز ، گفت: فارسي است و توسط بنياد فرهنگي سعدي پشتيباني مي شود. مشاور و نماينده در اين زمينه ، با مشاركت در رايزني فرهنگي ، اولين مجله ايراني تحقيقات علمي-گسترده به زودي در مركز مطالعات فارسي دانشگاه بلگراد منتشر مي شود و مقالاتي در زمينه هاي تاريخ ، فرهنگ ، هنر و ادبيات صربستان ارائه مي دهد.

برنامه هاي درسي و كارگاه هاي آموزشي زبان فارسي ، دسترسي به پايگاه هاي داده زبان هاي فارسي ، سالن هاي مطالعه و كتابخانه ها و همچنين فيلم هاي فرهنگي و مكتبي ، سخنراني ها ، شب شعر و جلسات علمي و فرهنگي از جمله فعاليت هاي مركز مطالعات فارسي در دانشگاه بلگراد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.