زنگ خطري به نام Cancer

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

زنگ خطري به نام Cancer

۲۰ بازديد

مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نيروهاي موجود در اضطراب گسترش يافت. سرطان دومين علت اصلي مرگ و مير در جهان است ، گاهي اوقات ناخواسته اين بيماري را قرار مي دهد زيرا فرد به روند زندگي خود تغيير مي كند … آمار نشان مي دهد كه تغييرات و نوسازي سبك زندگي ما …

زنگ خطري به نام Cancer https://rosemag.ir/2021/02/06/زنگ-خطري-به-نام-cancer/ مجله رز Sat, 06 Feb 2021 06:12:47 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/02/06/زنگ-خطري-به-نام-cancer/ مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نيروهاي موجود در اضطراب گسترش يافت. سرطان دومين علت اصلي مرگ و مير در جهان است ، گاهي اوقات ناخواسته اين بيماري را قرار مي دهد زيرا فرد به روند زندگي خود تغيير مي كند … آمار نشان مي دهد كه تغييرات و نوسازي سبك زندگي ما …

مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نيروهاي موجود در اضطراب گسترش يافت. سرطان دومين علت اصلي مرگ و مير در جهان است ، گاهي اوقات ناخواسته اين بيماري را قرار مي دهد زيرا فرد به روند زندگي خود تغيير مي كند …

آمار نشان مي دهد كه تغييرات و نوسازي سبك زندگي ما به سبك زندگي نزديكتر شده ايم ، هرچه بيشتر در معرض خطر باشيم ، ايمني آنها بيشتر است و نيمي از بيماران سرطاني تا آنجا كه مي دانند نمي توانند از ما ناشي شوند. بهتر از هر زمان ديگر ، با تجديد نظر در سبك زندگي و داشتن يك سبك زندگي سالم. .

سرطان ترسناك و بد است

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر الهي وفا ، متخصص در بزرگسالان خون و سرطان و متخصص داخلي ، در اين زمينه وارد اين مورد شد ، “اين است كه در اين زمينه به علاقه شديد به خون بزرگسالان و سرطاني كه او رنج مي برد ، تبديل شدم و به طب تلخ بر اين باورند كه سرطان همانطور كه مردم فكر مي كردند ترسناك است و موارد ديگر مانند بيماري ، بيماري و بيمار صحيح پايان ندارد

و دوباره ، “من در اين زمينه آمدم ممكن است در دانشي كامل شوم كه مي توانيد به طور م stepثر در جهت حركت قدم برداريد ، بنابراين بيماراني را اميدوار مي كنيد كه فقط به خدا اميدوارند: هيچ شناختي وجود ندارد: و من به كمك دكترشان رفتم و اين سفر را انجام دادم و شما مي توانيد اميدوار باشيد كه زندگي خوب است. “من در بيشتر موارد به آن اعتقاد دارم كه ايجاد مي كنم: براي او براي درمان بيماري ، بيشتر از همه به اين دليل كه بيماران سرطاني را تحريك مي كند ، مكان بالايي براي اميد است.

نيمي از سرطان ها قابل پيشگيري هستند

به گفته وفايي ، عوامل ديگر با سرطان در ارتباط هستند ، در حالي كه عوامل ديگر اين ارتباط را ندارند. همه افراد ، داراي اضافه وزن ، رژيم غذايي نامناسب ، كمبود ورزش و سبك زندگي بي تحرك ، اين كار را به هيچ وجه از نظر بدخيمي انجام نمي دهند ، دو سوم قسمت ها و غيره مواردي از بيماري هاي ژنتيكي است ، به ويژه مواردي از پستان ، روده بزرگ ، تخمدان و ساير سرطان ها. زيرا خون براي اين نوع سرطان است.

سرطان پروستات و روده بزرگ ، اتصال پستان

“در ايران ، بيشترين ميزان سرطان ، سرطان ريه ، بيشترين سرطان معده و مري در شمال و بيشترين ميزان سرطان پستان و روده بزرگ در جنوب در سرزمين” متخصص خون و سرطان در مجله رز است. سرطان در زنان مبتلا به سرطان روده بزرگ شايعتر است ، از اين رو پايه پروستات ايجاد مي شود ، بقيه در بيشتر موارد از نظر اندازه متفاوت هستند و از نظر ميزبان سرطان نيستند.

گفته مي شود كه Elahi Vafa وجود دارد ، و شيوع سرطان در مناطق مختلف متفاوت است ، به عنوان مثال ، در قسمت شمالي كشور ، سرطان مري و معده ، در اكثر موارد ، و به هر حال توسط جنوب ، در اين سرزمين و يك كلني: سرطان پستان ، و شايع است.

او نوع شرور را به زخم هاي خودش و سه زخم خود پيشنهاد مي دهد

به طور كلي ، كلمه “سرطان” به معناي تخريب است ، اما نكته مهم اين است كه درجه شيوع و ميزان شيوع برخي از بدخيمي ها متفاوت است ، يعني يك سري و درجه پايين تكثير و جراحي در درمان ، اما يك سري ديگر سريعتر با اين وجود مي تواند اميد به زندگي بيمار را كاهش دهد.

چقدر كم خوني شديد

مطابق نوشته پزشك متخصص داخلي براي ديدن علائم هشدار دهنده به شرح زير وجود دارد: اين خون در بدخيمي مغز و استخوان است ، به طوري كه دهان علائم درد ، كم خوني شديد ، كه براي بسياري از بيماران با وجود پلاكت خون براي اشاره به فروتنترين آنها ، همچنين محبت و اعصاب عود كننده ظاهر مي شود.

وي گفت: “در سرطان هاي ديگر ، مانند پستان ، معده و روده ، علائم محدود به همان اندام است. به عنوان مثال ، فردي كه در بلع يا معده مشكل دارد مي تواند خطر ابتلا به سرطان معده را نشان دهد يا در شكم درد داشته باشد.” به عنوان مثال ، اين هشدار دهنده علائم سرطان روده بزرگ است.

“ما در مناطق ناشناخته آسيب جدي مردان مريضي كه دچار مشكلات جدي نشده اند كم خوني مخرب ، درد شكم و دستگاه گوارش است” به وقت وفائي.

سبك زندگي سالم

متخصص خون و سرطان بزرگسالان مي گويد: “آرا can مي توانند در جلوگيري از سرطان بسيار م effectiveثر باشند.” طبق تحقيقاتي كه سبك زندگي سالم و رژيم غذايي دارند ، اين مواردي است كه سبزيجات و ميوه هاي بيشتري در يك سبد غذايي وجود دارد. “و در رژيم غذايي ماهي از بين بردن روغن ، خطر زير آنها است ، اما در رژيم غذايي غربي كه گوشت مي خورد به عنوان هويج قرمز ، ترجيح دادن براي خريد چربي هاي حيواني مواد غذايي بسيار آسان تر است.

به گفته متخصص سيگار كشيدن و الكل ، هواي آلوده ، نواحي مناطق به يك تيرانداز احتياج دارند و نفت مهمترين خطرات و تهديدات است.

الهي اظهار داشت كه مصرف سبزيجات ارتباط مستقيمي با سرطان ندارد و اظهار داشت: “براي كساني كه از نظر وزن و وزن بدن (BMI) شيرين تر وزن مي گذرانند زيرا متعلق به مقدار گلوكز و انسولين بدن نيستند.” كيفيت در اين اقدامات.

وي گفت: “روز يكشنبه ، دستگاه هاي برنزه كننده با فلزات خاصي در موارد آب و سرطان مرتبط هستند و سيگار كشيدن و الكل باعث بروز موارد مي شود.”

سپس گزارش دهيد: “حبيب الله الله آتشي” مجله رز با بوشهر مطابقت دارد

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.