مردم به مرزهاي زميني مراجعه نكنند / لزوم جلوگيري از همه‌گيري “اطلاعات غلط”

۷ بازديد

مجله رز / خوزستان مدير فني و عملياتي سازمان اورژانس با اشاره به بسته شدن مرز زميني گفت: مردم براي برگزاري اربعين نبايد به مرزهاي اين سرزمين بروند و به پروتكل هاي بهداشتي در خانه هاي خود و كشور احترام بگذارند. مراسم “. حسين عرفاني با آغاز به كار مركز واكسن آبادان كه امروز (14 …

مردم به مرزهاي زميني مراجعه نكنند / لزوم جلوگيري از همه‌گيري “اطلاعات غلط” https://rosemag.ir/2021/09/14/مردم-به-مرزهاي-زميني-مراجعه-نكنند-لزوم/ Tue, 14 Sep 2021 13:36:39 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/14/مردم-به-مرزهاي-زميني-مراجعه-نكنند-لزوم/ مجله رز / خوزستان مدير فني و عملياتي سازمان اورژانس با اشاره به بسته شدن مرز زميني گفت: مردم براي برگزاري اربعين نبايد به مرزهاي اين سرزمين بروند و به پروتكل هاي بهداشتي در خانه هاي خود و كشور احترام بگذارند. مراسم “. حسين عرفاني با آغاز به كار مركز واكسن آبادان كه امروز (14 …

مجله رز / خوزستان مدير فني و عملياتي سازمان اورژانس با اشاره به بسته شدن مرز زميني گفت: مردم براي برگزاري اربعين نبايد به مرزهاي اين سرزمين بروند و به پروتكل هاي بهداشتي در خانه هاي خود و كشور احترام بگذارند. مراسم “.

حسين عرفاني با آغاز به كار مركز واكسن آبادان كه امروز (14 شهريور) انجام شد ، گفت: “همكاران ما به ويژه در منطقه جنوبي به صورت شبانه روزي به شهروندان خدمات ارائه مي دهند و باعث افتخار آنها شده است.

به گزارش مجله رز ، وي افزود: با توجه به شرايط جوي در جنوب كشور ، مركز واكسيناسيون شبانه روزي در آبادان ايجاد شده است كه اميدواريم گامي مثبت در مديريت بيماري ها باشد. ما اميدواريم كه همكاري مردم اين كشور و پروتكل هاي مراقبت هاي بهداشتي و همچنين واكسيناسيون به درمان بهتر اين بيماري كمك كند.

معاون فني و عملياتي گفت: در كنار اين همه گيري بيماري ها ، ما بايد به جلوگيري از گسترش اطلاعات غلط كمك كنيم.

وي با اشاره به عدم كنترل خود در مرز امروز شلمچه گفت: امسال مراسم اربعين حسيني با حضور محدود هوايي ، رعايت پروتكل هاي ايمني و قطعنامه اي مبني بر تعطيلي زمين تا امروز برگزار مي شود.

عرفاني با تأكيد بر اينكه دانشگاه علوم پزشكي آبادان در زمينه خطرات پزشكي گام مثبتي برداشته است ، گفت: اميدواريم با همكاري رئيس جمهور و سرپرست اين دانشگاه نوظهور پزشكي از منابع استان خوزستان استفاده كنيم. در مورد ثروت ، كمك هاي ملي نيز وجود دارد.

انتهاي پيام

گیاه شناسی مرزه

  • مرزه گیاهی با برگ‌های صاف و گل‌های کوچک است.
  • ارتفاع بوته این گیاه به ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر می‌رسد.
  • مرزه گیاهی است یکساله از تیره نعناعیان دارای ساقه‌های متعدد و به رنگ مایل به قرمز است که به حالت وحشی در اروپای جنوبی و آسیا (از جمله ایران) به فراوانی می‌روید.
  • مرزه سرشار از ویتامین‌های B، A ،C، نیاسین، تیامین و پیرودوکسین است. همچنین این گیاه سرشار از فیبر و مواد معدنی بوده که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است.
  • نام گیاه شناسی این گیاه دارویی بستگی به فصل کشت آن دارد. نوع تابستانه آن Satureja hortensis ناميده مي شود؛ و نام زمستانه اش Satureja montana است. مرزه تابستانه گیاهی سالیانه است منتها مرزه زمستانه دائما در حال رشد است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.