دولت هاي خارجي براي نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه كشيده‌اند

۶ بازديد

مجله رز / قم ماكسيمو آيت الله مكارم شيرازي گفت: خدا را شكر امنيت در كشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشكلات اقتصادي هستيم و معتقديم كه موفقيت دولت به حل مشكلات اقتصادي بستگي دارد. آيت الله العظمي مكارم شيرازي در ديدار با وزير اطلاعات از اين مقدمه ابراز خرسندي كرد و …

دولت هاي خارجي براي نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه كشيده‌اند https://rosemag.ir/2021/09/16/دولت-هاي-خارجي-براي-نفوذ-در-دستگاه-علما/ Thu, 16 Sep 2021 11:12:29 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/16/دولت-هاي-خارجي-براي-نفوذ-در-دستگاه-علما/ مجله رز / قم ماكسيمو آيت الله مكارم شيرازي گفت: خدا را شكر امنيت در كشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشكلات اقتصادي هستيم و معتقديم كه موفقيت دولت به حل مشكلات اقتصادي بستگي دارد. آيت الله العظمي مكارم شيرازي در ديدار با وزير اطلاعات از اين مقدمه ابراز خرسندي كرد و …

مجله رز / قم ماكسيمو آيت الله مكارم شيرازي گفت: خدا را شكر امنيت در كشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشكلات اقتصادي هستيم و معتقديم كه موفقيت دولت به حل مشكلات اقتصادي بستگي دارد.

آيت الله العظمي مكارم شيرازي در ديدار با وزير اطلاعات از اين مقدمه ابراز خرسندي كرد و گفت: “خدا را شكر ، شما در زمينه اطلاعات اطلاعات خوبي داريد”.

وي مسائل امنيتي و اقتصادي را دو موضوع عمده براي مردم و كشورش عنوان كرد و افزود: خدا را شكر امنيت در كشور ما خوب است و هيچ خطر مشتركي نداريم ، اما همچنان نگران مسائل اقتصادي هستيم و معتقديم كه موفقيت رژيم 13 و رياست جمهوري در حل مشكلات ما به دنبال تغيير در عرصه اقتصادي و ميز مردم هستيم ، اما آثار آن هنوز محسوس نيست.

آيت الله مكارم شيرازي در ادامه به توصيه هاي دولت براي حل مشكلات و مشكلات مالي پرداخت و گفت براي حل مشكلات مالي بايد جلوي افراد فاسد و مفسد را گرفت. سه گروه وجود دارد كه كار اقتصاد كشور را خراب مي كنند. اين همان گروه قاچاقچيان است كه كار خود را با پرداخت هزينه اموال و گاهي ضرب و شتم با برخي از مقامات انجام مي دهند.

اين نقل قول ادامه داد: “گروه ديگري از وكلاي درآمد دار هستند كه اجازه نمي دهند اقتصاد كشور برقرار شود. آنها بهترين منابع را از دولت خود دريافت مي كنند ، و سپس به تعهدات خود عمل نمي كنند ؛ آنها همان كالاها و كالاهايي را كه در بازار خريداري كرده بودند با قيمت بسيار پايين مي فروشند. نحوه بررسي اين موارد بحث شده است.

وي افزود: از نوع سوم بازرگانان و تجار ظالم هستند كه اجازه نمي دهند آرامش به بازار و سفره مردم بازگردد. اين شركت ها اجناس را با قيمت بالايي مي فروشند ، اما وقتي كالا و كالا به هر دليلي ارزان مي شوند ، از فروش آنها با قيمت پايين امتناع مي كنند ، آنها واقعاً عامل فساد در بازار هستند و ما بايد به اين موضوع فكر كنيم.

آيت الله مكارم شيرازي ضرورت توجه به مسائل مربوط به برخورد با معلولان را در ساماندهي و حل مشكلات اقتصادي عنوان كرد و گفت: اگر به زودي به يك مجازات اقتصادي برسيم ، مغازه هاي زيادي در اين نزديكي وجود دارد ، با اين مسائل ، مشكل اقتصادي حل نمي شود ، ريشه ها ثابت مي شوند.

وي افزود: به درستي روابط بين افراد فاسد و مفسد را قطع كرده و در مقابل آنها بايستيد ، در اين صورت مسائل اقتصادي تغيير مي كند و مردم نتيجه اقدامات و پيامدهاي دولت مي شوند.

وي گفت: “وي در قسمت ديگري از سخنراني خود از چندين رسانه ملي و ساير رسانه ها خواست تا به مشكلات اقتصادي و ساير مشكلات بپردازند و تاكيد كرد:” تاج يك مساله مهم است ، اما ما نبايد مشكلات مالي تاج را با پيشرفت آن فراموش كنيم. به به

آيت الله مكارم شيرازي گفت: «سخنرانان دغدغه هاي نفوذ ، به ويژه در شهر مقدس قم ، هشدارهاي بزرگي را در اين باره ابراز كرده و وزير اطلاعات را صدا زدند:« خطر نفوذ در قم ، به ويژه حوزه هاي علميه اصلي ؛ بيشتر از ساير شهرها دولتهاي خارجي برنامه هاي بزرگي براي امام ، علوم و مراجع دارند. مراقب اين باشيد. در اين زمينه ، وزارت اطلاعات بايد نقش خوبي را ايفا كند.

وي در پايان ضمن دعا براي پيروزي دولت و رئيس جمهور گفت: “انشاءالله مشكلات با توصيه ، شجاعت ، تلاش رهبران و حمايت مردم حل مي شود”. س questionsالات ديگر مطرح بوده و هست: اگر ما مشكلات داخلي خود را حل كنيم ، دشمنان خارجي ما قادر به ضربه زدن نخواهند بود ، كاري كه آنها نمي توانستند اينقدر انجام دهند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.