نوبت‌دهي هوشمند دُز دوم واكسن كرونا راه‌اندازي شد

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

نوبت‌دهي هوشمند دُز دوم واكسن كرونا راه‌اندازي شد

۸ بازديد

مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از راه اندازي دومين واكسن دوز هوشمند خبر داد. به گزارش مجله رز ، افرادي كه اولين دوز واكسن را دريافت كرده اند ، ممكن است محل ، روز و زمان دريافت دوز دوم را از سيستم salamat.gov.ir اعلام شده از يك …

نوبت‌دهي هوشمند دُز دوم واكسن كرونا راه‌اندازي شد https://rosemag.ir/2021/09/16/نوبت‌دهي-هوشمند-دُز-دوم-واكسن-كرونا-ر/ Thu, 16 Sep 2021 13:51:38 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/16/نوبت‌دهي-هوشمند-دُز-دوم-واكسن-كرونا-ر/ مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از راه اندازي دومين واكسن دوز هوشمند خبر داد. به گزارش مجله رز ، افرادي كه اولين دوز واكسن را دريافت كرده اند ، ممكن است محل ، روز و زمان دريافت دوز دوم را از سيستم salamat.gov.ir اعلام شده از يك …

مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از راه اندازي دومين واكسن دوز هوشمند خبر داد.

به گزارش مجله رز ، افرادي كه اولين دوز واكسن را دريافت كرده اند ، ممكن است محل ، روز و زمان دريافت دوز دوم را از سيستم salamat.gov.ir اعلام شده از يك هفته قبل از تاريخ دريافت دوز دوم انتخاب كنند.

گزارش سيستم ، بر اساس نسبت اولين دوز واكسن تزريق شده به هر فرد ، تنها مراكزي را نشان مي دهد كه مي توانند دوز دوم همان واكسن را تزريق كنند.

اين امر از تاخير در مراكز واكسيناسيون و افزايش دوز تزريق بيماران جلوگيري مي كند.

به گزارش وب دا ، بايد گفت ؛ ظرفيت تزريق دوز دوم در بسياري از شهرها تعريف شده است و همچنان توسط دانشگاه هاي علوم پزشكي در شهرهاي ديگر تعريف مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.