دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

۷ بازديد

به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع …

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد https://rosemag.ir/2021/09/29/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ Wed, 29 Sep 2021 13:37:03 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/09/29/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع …

به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع مقدس شبيه عاشوراي حسيني است ، مظلوميت ما و ظلم و انزوا شبيه به امام حسين در دفاع مقدس است.

وي ماموريت دانشجويان و اساتيد در دفاع مقدس را تشريح كرد و در مورد اهميت و اهميت آن توضيح داد: بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس در واقع ستايش ايثارگري هاي تمام ملت ايران است. زيرا دفاع مقدس متعلق به همه درجات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي تصريح كرد: دفاع مقدس نادرترين و خارق العاده ترين جنگ جهان بود؛ زيرا در يك سو همه قطب هاي شرق و غرب و در طرف ديگر جوانان م believersمن فتنه انگيز ايران بودند.

يادگار مي گويد: “اين جنگ به جوانان ما ، تمام جبهه هاي عربي بريتانيا و تمام استكبار جهاني كه ايران را برانگيخت و جلوي اسلام راديكال را گرفت ، افتخار كرد.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا شكل گرفته است

قاسمي گفت: قهرمانان ما استانداردهاي جنگ جهاني و آنچه قبلا در دانشكده هاي نظامي آموزش داده بودند را شكستند. زيرا ما نه هوا و نه زمين به طور عالي نداشتيم. اما ما فقط قدرت خالص انقلاب و م theمنان را داشتيم.

وي ادامه مي دهد: “به همين دليل تنها يك دفاع مقدس در بين جنگ ها وجود داشت. زيرا سربازان ما با ايثار و فداكاري معيارهاي جنگ در جهان را تغيير دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در نصف النهار خراسان افزود: جبهه ما پيشاني حقيقت و نور بود و دروغ و تاريكي در مقابل ما بود. از جبهه ، مردان شجاع بر فداكاري و ايثار خود غلبه كردند و نيروهاي دشمن در مقابل از يكديگر فرار كردند.

قاسمي به ما يادآوري مي كند كه آنچه در راه خدا انجام مي شود ، دفاع مقدس است و به خاطر اخلاص رزمندگان و شهداي گرانقدر دوام آورد و در سراسر جهان به يك الگو تبديل شد.

وي با اشاره به پيشرفت هايي كه در فضاي محدود انجام مي شود ، گفت: در دفاع مقدس ، جوانان ايران به خدا توكل مي كنند و خدا كمك كرده است. دفاع مقدس منجر به ظهور خلاقيت شده است و بسياري قرآن را ترجمه كرده اند. آيات ، و در دفاع مقدس تمرين شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي با اشاره به تاكيدات فرمانده معظم رهبري بر تقويت انقلاب و جهادي خاطرنشان كرد: مهم نيست در جهادي و انقلابي چه كرده ايم ، موفق بوده ايم.

دبير هيئت امنا و رئيس دانشگاه اسلامي خراسان جنوبي با گراميداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت رزمندگان و شهداي گرانقدر بويژه حاج قاسم سليماني ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند در هفته مبارك. : هفته مقدس يادآور سال حماسي و ايثار است.

نياز به تلاش براي تعميق فرهنگ و تفكر بسيجي

سيدحسن هاشمي افزود: امسال كه هفته مقدس مصادف با دفاع از ايام اربعين حسيني است ، به يك فرصت بسيار مناسب براي ما تبديل شده است كه بر روي فرهنگ و طراحي عالي بسيج كار كنيم.

وي افزود: تقويت فرهنگ ايثار و شهادت و قدرداني و پاسداري از مبارزات اصيل همه قهرمانان سالهاي آموزش الكترونيكي و ايثار ، يك ضرورت است.

به گزارش آنا ، مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند با حضور و سخنراني سردار علي قاسمي فرمانده سپاه انصارالرضا و سيد حسن هاشمي رئيس دانشگاه اسلامي آزاد خراسان جنوبي برگزار شد.

محدوديت گزارش شده/ 4103/4062/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.