ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد

۶ بازديد

جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند. به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا …

ارائه گواهي بهداشت براي نوجوانان فرانسوي اجباري شد https://rosemag.ir/2021/10/01/ارائه-گواهي-بهداشت-براي-نوجوانان-فران/ Fri, 01 Oct 2021 15:16:40 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/10/01/ارائه-گواهي-بهداشت-براي-نوجوانان-فران/ جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند. به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا …

جوانان فرانسوي بايد مدارك واكسيناسيون را ارائه دهند تا در مكان هاي عمومي خاصي شركت كرده و در برخي رويدادهاي فرهنگي و فرهنگي شركت كنند.

به گزارش مجله رز ، اين تصميم توسط مقامات بهداشتي گرفته شد در حالي كه دولت فرانسه يك برنامه اجرايي بحث برانگيز براي ارائه شواهدي از خدمات بهداشت عمومي تا تابستان 2022 ارائه كرد.

اعتياد نوجوانان 12 تا 17 ساله داراي گواهي واكسيناسيون براي تكميل فعاليتهاي روزانه خود هستند ، اگرچه اين مجوز هنوز براي مدارس در دسترس نيست و عمدتا مكانهاي ورزشي و فرهنگي را پوشش مي دهد.

دستورالعمل هاي نشان دادن گواهينامه هاي بهداشتي براي استفاده در حمل و نقل ، تجارت ، ورزش ، اوقات فراغت ، اماكن فرهنگي و رستوران ها براي بزرگسالان در فرانسه قبل از 21 جولاي انجام شد.

هنوز هيچ روزي براي تكميل دستورالعمل مراقبت هاي بهداشتي در فرانسه تعيين نشده است و قضات مرگ و مير قبلي را از 15 سپتامبر به پايان نوامبر موكول كرده اند. اما اتل گابريل ، سخنگوي دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام كرد كه قانون صدور گواهينامه مراقبت هاي بهداشتي تا سال 2022 تدوين شده است.

به گزارش يورونيوز ، گواهي سلامت سندي است كه پس از تزريق دو واكسن در قالب كد QR يا نسخه كاغذي كرونا به افراد داده شد. اين اسناد همچنين نشان مي دهد كه فرد در عرض شش ماه از عروق ويروس كرونا بهبود يافته يا از آزمايش ويروس كرونا منفي برخوردار شده است. مردم براي خوردن غذا در رستوران ها ، سفرهاي طولاني ، پرواز به فيلم يا استخر و مكرر در ساير كانال هاي فرهنگي به گواهي سلامت نياز دارند.

انتهاي پيام

خواندن داستان کوتاه برای تقویت زبان فرانسه و درک مطلب بسیار موثر است. این فعالیت به شما کمک می‌کند تا با واژگان و اصطلاحات جدید آشنا شوید و ساختارهای جملات را بهبود بخشید. همچنین، با خواندن داستان‌های کوتاه، شما با فرهنگ و تاریخ کشور فرانسه آشنا می‌شوید و این به درک عمیق‌تر زبان و مفاهیم فرهنگی کمک می‌کند.

 

علاوه بر این، خواندن داستان‌های کوتاه می‌تواند مسیری جذاب برای تقویت مهارت‌های شنیداری باشد. این کار به شما امکان می‌دهد تا با لهجه و تلفظ صحیح کلمات آشنا شوید و قادر به درک مکالمات و گفتگوهای واقعی‌تر شوید. به طور کلی، خواندن داستان‌های کوتاه به زبان فرانسه نه تنها به بهبود مهارت‌های زبانی کمک می‌کند بلکه تجربه‌ی خواندن لذت‌بخش و آموزنده‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.