افزايش آمار اعمال جراحي‌ و درخواست خون/ذخاير خون استان تهران در شرايط شكننده‌

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، دكتر محمدرضا مهدي زاده اظهار داشت: كاهش تعداد تاج ، تعداد جراحي و درخواست خونريزي منجر شد. وي افزود: از شهروندان تهراني دعوت مي كنيم تا به حمايت از نيازمندان با خون و كمك به بيماران با انجام طرح اهداي خون براي اطمينان از بازگشت مجدد وضعيت به سطح يكسان ادامه …

افزايش آمار اعمال جراحي‌ و درخواست خون/ذخاير خون استان تهران در شرايط شكننده‌ https://rosemag.ir/2021/10/03/افزايش-آمار-اعمال-جراحي‌-و-درخواست-خو/ Sun, 03 Oct 2021 15:22:40 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/10/03/افزايش-آمار-اعمال-جراحي‌-و-درخواست-خو/ به گزارش شفاف ، دكتر محمدرضا مهدي زاده اظهار داشت: كاهش تعداد تاج ، تعداد جراحي و درخواست خونريزي منجر شد. وي افزود: از شهروندان تهراني دعوت مي كنيم تا به حمايت از نيازمندان با خون و كمك به بيماران با انجام طرح اهداي خون براي اطمينان از بازگشت مجدد وضعيت به سطح يكسان ادامه …

به گزارش شفاف ، دكتر محمدرضا مهدي زاده اظهار داشت: كاهش تعداد تاج ، تعداد جراحي و درخواست خونريزي منجر شد.

وي افزود: از شهروندان تهراني دعوت مي كنيم تا به حمايت از نيازمندان با خون و كمك به بيماران با انجام طرح اهداي خون براي اطمينان از بازگشت مجدد وضعيت به سطح يكسان ادامه دهند.

وي با ابراز عذرخواهي از كاهش تعداد بيماران مبتلا به بيماري هاي كرونري در پي واكسيناسيون گسترده ، گفت: اميدواريم با دريافت اهداي خون بيشتر از شهروندان ، شرايط پايداري در ذخاير خوني استان تهران ايجاد شود.

وي گفت: كساني كه واكسن استرازنكا و اسپوتنيك دريافت كرده اند در عرض دو هفته از اهداي خون مصون هستند و پس از 14 روز واجد شرايط اهداي خون هستند ، اما ساير واكسن هاي تزريقي تاج از اهداي خون منعي ندارند. عروق بيماري كرونا مي توانند يك ماه پس از بهبود خون اهدا كنند.

بر اساس گزارش انتقال خون تهران ، مهدي زاده تاكيد كرد: اهداي خون تأثير واكسن هاي كرونايي را كاهش نمي دهد و اينكه حجم خون پس از واكسن كرونا هيچ تاثيري منفي بر سلامت اهداكنندگان ندارد. در نتيجه ، اهداكنندگان مي توانند با خيال راحت خون اهدا كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.