از داوور شوكر و كاسياس تا علي كريمي و مورد خاص پلاتيني

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

از داوور شوكر و كاسياس تا علي كريمي و مورد خاص پلاتيني

۱۷ بازديد

سپهر ستارا؛ در انتخابات اين بار فدراسيون فوتبال دوره هاي گذشته ، اصلاحاتي براي ايجاد شرايط خاص و همچنين فوتبال ايران از نظر هزينه و شرايط بحراني تيم ملي در مقدماتي جهاني 2022 و خيلي بيشتر در انتخابات انجام شد. از طرف ديگر ، قبل از فوتباليست ها در انتخابات چيزي است كه در گذشته …

از داوور شوكر و كاسياس تا علي كريمي و مورد خاص پلاتيني https://rosemag.ir/2021/02/12/از-داوور-شوكر-و-كاسياس-تا-علي-كريمي-و-مو/ مجله رز Fri, 12 Feb 2021 04:29:50 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/02/12/از-داوور-شوكر-و-كاسياس-تا-علي-كريمي-و-مو/ سپهر ستارا؛ در انتخابات اين بار فدراسيون فوتبال دوره هاي گذشته ، اصلاحاتي براي ايجاد شرايط خاص و همچنين فوتبال ايران از نظر هزينه و شرايط بحراني تيم ملي در مقدماتي جهاني 2022 و خيلي بيشتر در انتخابات انجام شد. از طرف ديگر ، قبل از فوتباليست ها در انتخابات چيزي است كه در گذشته …

سپهر ستارا؛ در انتخابات اين بار فدراسيون فوتبال دوره هاي گذشته ، اصلاحاتي براي ايجاد شرايط خاص و همچنين فوتبال ايران از نظر هزينه و شرايط بحراني تيم ملي در مقدماتي جهاني 2022 و خيلي بيشتر در انتخابات انجام شد. از طرف ديگر ، قبل از فوتباليست ها در انتخابات چيزي است كه در گذشته به ندرت ديده مي شد ، اما اين بار علي كريمي ، مهدي مهدويكيا و با سعيد دقيقي پس از مدت ها به مديريت فوتبال آمدند.

بسياري از علي كريمي به دليل فقدان مديريتي در زمينه انتخابات ، انتقاد مي كنند و معتقدند كه بحران كنوني براي فدراسيون فوتبال طول مي كشد ، اما نامزدهاي ديگر براي رياست جمهوري پس از سالها خوب عمل مي كنند. داشتن يك فوتبال تيمي قدرتمند اما هنوز هم براي شرايط فعلي ممكن است دشوار باشد.

رئيس فدراسيون فوتبال علي كريمي اما اگر اين اتفاق بيفتد ، در وهله اول بازيكن فوتبال خواهد بود و من به اين كار نمي آيم و در مقابل او به عنوان امپراطور كه ماهومت رياست فدراسيون فوتبال را بر عهده داشت ، و همچنين تجربه آن در تاريخ دادكان برمي گردد. جدا از ايران ، فوتباليست مشهوري كه از پايان زندگي فوتبالي خود به رياست فدراسيون فوتبال كشورش رسيده است داور كر وكر ، گلزن فوتبال كرواسي است كه رئيس فدراسيون فوتبال اين كشور را هويج مي كند. همچنين اخيراً ايكر كاسياس ، دروازه بان افسانه اي تيم ملي اسپانيا و رئال مادريد تصميم گرفته است در انتخابات فدراسيون فوتبال اين كشور شركت كند ، اما سرانجام اعلام كرد كه به دليل شرايط خاص اسپانيا از انتخابات كناره گيري مي كند.

علي كريمي و پلاتين از دوور شوكر و كاسياس گرفته تا موارد خاص

رئيس جمهور فعلي فدراسيون فوتبال اسپانيا ، ال روبيالس يك فوتباليست سابق از 43 سالگي كفش هاي خود است كه در سال 2009 صادر شد. او همچنين در والنسيا و رئال مادريد بازي كرد ، به طوري كه حتي در تيم هاي بزرگ لوانته KREZ و بزرگان نيز حضور داشت.

از طرف ديگر ، رئيس اتحاديه فوتبال اروپا به تنهايي ، Perciformes و ساير كشورها مانند ايتاليا ، آلمان ، انگليس و فرانسه ، آنها فوتباليست نيستند. با اين حال ، بسياري از بازيكنان باشگاه فوتبال را ترك كرده اند كه به تازگي از كار خارج شده اند و اغلب مشهورترين مدير ورزشي و ستاره سابق AC پائولو مالديني است كه در حال حاضر در اولين باشگاه خود بازي مي كند.

بدون شك معروف ترين نمونه از مديران فوتبال ، “ميشل پلاتيني” ، اسطوره فوتبال فرانسه با چهار توپ ، كه چند سال پيش به عنوان رئيس ليگ قهرمانان يوفا انتخاب شد ، اما بعد از چند سال ، مجبور شد استعفا به دليل غرور مالي. محمد دادكان امپراطور فقط در ايران ، ابراهيم شكوري پرسپوليس قدرتمند ، سايپا سابق ، حاضر در فدراسيون فوتبال اخيراً طي سالها و بعنوان يكي از معاونان شامير در انتخابات انتخاب شده است.

در حقيقت ، اولين بازيكن علي كريمي فوتباليست نيست كه بخواهد وارد حوزه مديريت شود و بسياري از افراد سابق وارد ميدان شده و وارد عرصه ملت شوند. بدون شك مارك علي كريمي سهم زيادي در گزارش خود فدراسيون خواهد داشت ، اما كافي نيست و منتظر است ببيند در صورت پيروزي در فدراسيون فوتبال در مورد شماره هشت سابق فوتبال ايران ، چه نظري دارد.

علي كريمي و پلاتين از دوور شوكر و كاسياس گرفته تا موارد خاص

بيشتر بخوانيد:

4 پروين پرسپوليس ، و خداحافظي از فوتبال / عكس

“بسته هاي جنسي” كريمي براي افرادي كه در يونايتد مشغول به كار هستند! / تصوير؛

تبريك تولد علي كريمي براي صفحه AFC / عكس

258 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.