رونمايي از تخلفات عجيب برخي داروخانه‌ها و مراكز درماني

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

رونمايي از تخلفات عجيب برخي داروخانه‌ها و مراكز درماني

۱۱ بازديد

در حالي كه شما از داروخانه براي بيماران استفاده مي كنيد ، از روي ناآگاهي ، و با آنها صبور باشيد ، و تجويز جرم را به سازمان تأمين اجتماعي و اداره تأمين اجتماعي و اداره و در ماه مارس ، هنگامي كه گفته شد بيمه اي كه مشاوره رساله هاي ديگر وي در بخش …

رونمايي از تخلفات عجيب برخي داروخانه‌ها و مراكز درماني https://rosemag.ir/2021/03/13/رونمايي-از-تخلفات-عجيب-برخي-داروخانه‌/ مجله رز Sat, 13 Mar 2021 11:04:29 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/13/رونمايي-از-تخلفات-عجيب-برخي-داروخانه‌/ در حالي كه شما از داروخانه براي بيماران استفاده مي كنيد ، از روي ناآگاهي ، و با آنها صبور باشيد ، و تجويز جرم را به سازمان تأمين اجتماعي و اداره تأمين اجتماعي و اداره و در ماه مارس ، هنگامي كه گفته شد بيمه اي كه مشاوره رساله هاي ديگر وي در بخش …

در حالي كه شما از داروخانه براي بيماران استفاده مي كنيد ، از روي ناآگاهي ، و با آنها صبور باشيد ، و تجويز جرم را به سازمان تأمين اجتماعي و اداره تأمين اجتماعي و اداره و در ماه مارس ، هنگامي كه گفته شد بيمه اي كه مشاوره رساله هاي ديگر وي در بخش الكترونيكي توسعه خدمات آنلاين و حضوري است. درمان هاي كاغذي صادر نشده است.

به خاطر او اين دومين مراجعه به داروخانه است. اولين باري كه وي در نامه هاي خود به بيمه ، كالايي براي هنر پزشكي آنها خريداري كرد و او را برد و آن را به بيمه داد زيرا ما مي دانيم كه عمل آن مرد ؛ او اين بود: و وظيفه بيمه نبود ، اما او كه اين كار را نمي كند و اين در صورتحساب داروخانه براي كارت سبز است ، صبور باشيد ؛ به عبارت ديگر ، اينها كه دارو هستند ، مانند رايگان و در نظر گرفته شده با استفاده از پول خود از دفترچه هاي بيمه ، همان كارت سبز براي دريافت پول از بيمه هستند. زيرا فقط عده اي مشاهده مي كنند كه ما از تخلف اطلاع نداريم. من و بيمار چيزي نمي دانيم كه او به او گفت ، و جريان شيوا بيمه.

اگر چه بسياري از مردم از روي ناآگاهي ، شهادت شاهد اعمال تجاوز به عنف ، در اين روز ، بسياري از كارشناسان بيمه. اين متخصصان تا زماني كه آزمايش و هر بار حق بيماري به او برگردد يكي در برابر تخلفات هستند: “اين روزها ، بيشتر كودكان داروي مورد توجه قرار مي گيرند. حتي اگر دو ماده دارويي نيز بتوانند داروي بيمار باقي بمانند ، تحت پوشش تأمين اجتماعي نيستند. ، داروخانه ها مي توانند برگ سبز روي صورتحساب بيمه بيمار را بردارند ، اما هنگامي كه بيمار فاكتور مي شود و توسعه دهنده “بيمه نيست و در مورد كار” در قسمت جلوي فضاي باز آن را از حوزه پزشكي خارج كرد ، در مورد بيمار آزادانه توافق كرد ، بنابراين او حق ندارد براي اين كار از دادخواست گرين كارت حذف كند ، آنها بيمار و بيمه را متقاعد مي كنند. اين دارو توسط داروخانه ها براي قيمت بيمه سبز ماهانه براي تأمين اجتماعي جمع آوري پول براي ارسال جمع آوري مي شود. به عبارت ديگر ، او پول را از مشتري مي پذيرند ، آنها همچنين مي توانند از طريق فاكتور از بيمه پول دريافت كنند. “موارد بسياري از اين دست وجود دارد و توضيح وضعيت با همان قدرت و ارسال او براي بازگشت به درمان ، به اين دليل كه كارت سبز براي وي در نظر گرفته شده بود ، دكتر سعي كرد كتاب كوچك خود را تسكين دهد ، اگر اين مورد با پرداخت هزينه اضافي دارو نيست ، من بيمه نمي خواهم. “

به دنبال مجله رز مي گوييد: “به عنوان مثال ، قبلاً ، فوتبال كارتن به او ارجاع شده بود ، او براي قلم نزديك به 300000 تومان پرداخت كرد. محاسبه شده است كه مبلغ كل و رايگان است. ثانيا ، براي نوشيدن يك بيمار شهادت داد كه پول 80،000 تومان دريافت كرد. همان فرد براي چند روز 80،000 از بيمه شده پول در نمي آورد ، گاهي اوقات اتفاق مي افتد كه در بيشتر موارد ، شما مي دانيد كه براي نوشيدن چقدر خطر ايجاد مي شود؟ گاهي اوقات ، بيمه شده ، خواسته آنها را وارد مي كند براي بازگشت با دست خالي ، بايد بگويم كه او براي من آرزو مي كند ، او بلند مي شود تا نتيجه را ببيند كه تقريباً همه آنها اسكناس شما را مي گيرند ، به كساني كه آسيب مي بينند ، اما آنها نقض نمي شوند ، و در پايان ، من مي گويم كه كارمند بايد اين كار را انجام مي داد كه كار ديرهنگام بدون شك دوباره انجام مي شود. در بعضي اوقات ، دو ماه از آن گذشته است ، و با داروهاي تجويز شده صبور باشيد و نبايد او را لمس كنيد ، و گفت ، زيرا شما نسخه هايي كه در تأمين اجتماعي يافت مي شود. بيمار پزشك ، اين بخش از مشتري نيز به مشتري ارائه مي دهد و مايل است براي دريافت گرين كارت به محل پذيرش مراجعه كند. “همچنين در نظر بگيريد كه فرآيند مصرف وقت و انرژي چقدر است يك بيمار و خانواده اش. “

اما اين سو anاستفاده از داروخانه ها نيست ، زيرا اين فقط به اعتبار آن است. اين روزها ، بدون ادعاي صبر و شكيبايي معلمان صدها معلم نسبت به خود و تلاش براي رسيدن به بهترين مناصب عالي در كار ، خيرخواهي ، جز در بين مقامات ، و اين براي شما كافي است كه چگونه همه بيماران اغلب مجبور هستند دفتر را ترك كنند كار كردن زيرا انسان به نيكي بيشتري مي پردازد ، اين كه چقدر صبور باشد ، آرامش خاطر داشته باشد. به عنوان مثال متخصصان زنان و زايمان يك دستگاه سونوگرافي با توانايي انجام روزهاي كاري تهيه مي كنند و پزشك هفته اي سونوگرافي را طي مي كند ، در حالي كه اين خاصيت توسط يك متخصص سونوگرافي جدا مي شود. راديولوژي. به همين دليل ، او بيكار مي ماند ، بسياري از متخصصان در اين زمينه راضي هستند ، زيرا دكتر ، هنوز مردها نمي توانند با شخصي كه سر مدل مالي يك دستگاه است ، كار كنند.

از طرف ديگر ، بيمه هاي تكميلي نسخه اي براي سونوگرافي به بيمار نمي دهند ، كه آنلاين هنرمند ندارد و مي گويد: “طبق وزارت بهداشت ، انجام سونوگرافي براي كار با آنها چون راديولوژيست ندارند و همچنين تمبر ارزش آن را دارد كه هيچ پولي نداشته باشد. “

همان زماني كه من يك متخصص زنان و زايمان را كه او به او پاسخ مي دهد بزرگ مي كنم: شخصيت. يك بار براي همه ، و دوباره ، از طريق اثر سونوگرافي از هر دو حالت عمومي و خصوصي ، بايد صبور باشم از طريق مركز اشتباه بود. به عنوان مثال ، من هم كه داشتم ، نسبت به رفاه عمومي با صبر مركز سونوگرافي و نتايج نشان مي دهد كه همه چيز طبيعي است ، همچنين بايد صبور باشد ، با اين حال ، او هنوز درد داشت. هنگامي كه او يك مركز پزشكي ديگر براي او فرستاد ، ما او را پيدا كرديم كه كيست 15 سانتي متر داشت. از اين ، معلمان در وظايف شغلي خود براي انجام سونوگرافي يا موارد مشابه ، يا حتي مراكز پزشكي شخصي هستند. “اين نوع پرداخت است.”

اين بيمه نيز در اختيار من قرار گرفت و گفت: “در حال حاضر تعداد كمي از افراد ، و براي كنترل مراكز و مراكز خصوصي ، پزشك و تا زماني كه نتيجه داروها را خاص مصرف نمي كند و از مركز براي معرفي بيمار براي معاينه مجدد استفاده نمي كند. بر اين اساس ، پزشك مركز پزشكي كه دستورالعمل هاي خاصي را روي كارت ارائه مي دهد ، و سپس دوباره مي گويد: “اين سايت ها براي پذيرش هزينه رايگان هستند ، در حالي كه هزينه هاي برخي از امنيت براي محافظت از مراكز رفاه اجتماعي است.”

و او تصميم مي گيرد از كلينيك هاي دندانپزشكي نيز بتواند از اين نوع استفاده كند و مواد خام بر اساس نرخ هايي است كه از سرزمين هاي وارداتي تهيه مي شود. به دلايلي كه وي با استفاده از نرخ بهره محاكمه مي شود ، در هيچ يك از آنها هيچ هزينه اي وجود ندارد. لوازم جانبي و بيمه ها بر اساس تعرفه هاي نرخ خود كه توسط وزارت بهداشت ، دندانپزشكي كه حاضر است دندان 60 هزار توماني داشته باشد ، چيست؟

دليل طعم مراجعه به پزشكان مراجعه كنندگان شما هستند و مراكز درماني نيز به اين موضوع اعتراض دارند. مشتري يكي از بيمارستان هاي خصوصي اين مجله رز: “تا سه ماه پيش ، دكتر بيمارستان قبلاً 40،000 ، 65،000 تومان مي گرفت و اكنون نيز تومان دريافت مي كند.” كاملاً مشخص نيست كه تعرفه ها چه بوده است. “

مشتري ديگري كه تقريباً يك ماه به روانپزشك مراجعه مي كند ، اما ما تعجب مي كنيم كه آيا فقط ويزيت ماه گذشته 94000 تومان در ماه مارس براي پرداخت 140،000 تومان و دبير مطب بوده است: “ما از غار اصحاب كهف ».

طبق اطلاعات دولت به هيئت مديره ، معلمان بخش خصوصي روانپزشكان بيمار 655 هزار ريال روانپزشك و دوره هاي روانپزشكي و تحصيلات تكميلي (شركت) 743 هزار ريال است.

از طرف ديگر ، آنها سعي مي كنند كارخانه ها را به آساني متقاعد كنند زيرا بيمار در حال رفتن به بيمه است ترجيح مي دهد اگر ما پول كافي براي اداره كل بيمار داشته باشيم. در اين بين ، براي داشتن ذهن اكثريت قدرت بيمه شدن بيمه ، قادر به عقد قرارداد بيمه و گوش دادن به گوش براي جلب توجه براي تمديد دوره هستند. اما در ميان دستورالعمل هاي شركت بيمه شخصيت خاصي دارد. با اين حال ، اين چالش به يك تكه كاغذ و ديگري به يكي از موضوعات يك آنلاين نياز دارد ، اما به نظر مي رسد كه آنها بيشتر از همه ارائه دهندگان خدمات بهداشتي را ترجيح مي دهند ، صبور باشيد با اندازه شما خيلي خسته شده ايد متشكل از نامه هايي است كه دريافت مي كند و بازپرداخت براي درمان به صورت نقدي است.

به گفته كارشناسان بيمه ارزان تر است مراكز پزشكي براي دريافت پول از بيمار و تعداد مشترياني كه مي گويند اولين هنوز هم زياد است. “ما به مركز پزشكي رسيديم ، با خلق و خوي كشورمان وارد شديم و گفتيم” شما در قرارداد بيمه پول نقد نداريد و تحت درمان قرار گرفتيد. ” با اين حال ، بيشتر بيمارستان ها با تحمل قرارداد به صورت الحاق به قدرت كار مي كنند ، همان خبرها را دارند يا مطب هاي خوب بستري را در بيمارستان انجام مي دهند و از اين طريق دانش ورود به كار با پرداخت بيمار انجام مي شود ، به همه كد ملي از كسر. و بعضي از بيمه ها نياز به كاغذ دارند كه دستور پزشك است و كپي صفحه اول بيمار كوچك بيمه است. با از بين بردن مدارك ، صبور باشيد نسبت به كار انجام شده ، يافتن آن آسان است. وي افزود: “البته برخي از مراكز درماني 24 ساعت شبانه روز توسعه دهنده خروج هستند ، اما همه بيمه ها مسئول اين امر نيستند.”

در برخي از مراكز صورتحساب پزشكي براي دادن به ديگري ، به منظور جلوگيري از ادامه ارتش با استوار در ذهن مردان است. برخي از ارائه دهندگان خدمات بهداشتي در مورد الحاق قدرت ، بيمه كه به صورت آنلاين كار مي كنند تا من آن را پرداخت كنم: براي قانون ، تا آنجا كه بيمار مجبور بود به بيمه بفرستد و نشان دهد كه با پرونده بيمه شما صبور است ، اما يك نوع مراكز بهداشتي اين كتاب كوچك را به او نمي دهند ، حتي در محدوديت هاي مناسب اولين خانه است ، وقتي كه بيمه ، و نقره اي از آنها ، و شما ممكن است آن را بدهيد ، با قبض مشتري صبور باشيد. اگر پول به كتاب بيمار داده شود ، وي نبايد هيچ كار پاراكلينيكي انجام دهد. البته ، اگر پرونده نمي تواند وابسته به خود بيمه اعلام شود ، و نه يك تابع از آن مركز براي تقويت بيمه درماني از معاينه مراكز پزشكي در اطراف جستجو پس از حقيقت. يك ماه ، و او نيروهاي ديگر را به مقالات مراكز پزشكي فرستاد برخي از آنها ، مردان در مقابل بيمه بيمه جمع نمي شوند. ترتيب كار با يك فرآيند بيمه يكسان است.

اكنون ، با اجراي اين طرح و فرآيند تجويز غيرحضوري الكترونيكي و در حال حاضر تجديد بيمه نامه هاي سلامت ، وضعيت كمي پيچيده تر شده است و تا زماني كه اين طرح اجرا شود ، پزشكان و داروخانه ها و با صداي بلند گريه مي كنند.

طبق گفته مصطفي حقوق ، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي اين لايحه جديد صادر شده تا 1 مارس است ، مگر اينكه بيمه شدگان بتوانند از افترا li موجود خود نيز استفاده كنند و خدمات ممكن است براي طلاق بيمه اي ارائه شود و دكتر حتي مي تواند از تجويز الكترونيكي يا تجويز نوشتن به دست نوشته هاي خود او. به طوري كه آنها مي توانند خدمات پزشكي دريافت كنند ، پوشش تأمين اجتماعي ادامه مي يابد.

به مديركل سازمان تأمين اجتماعي گفته شد ، اگرچه آنها فقط چند روز پيش هستند و نمي شوند ، مگر اينكه پايان اصلي در تجويز حق الزحمه پول ، اما براي ارائه خدمات و پوشش ، به طوري كه با سهولت كار در مراكز درماني ، معلمان بر اين باورند كه اين استراتژي منجر به رهاسازي دارو از طريق تعرفه هاي مرسوم نمي شود. نسخه مي تواند بيش از يك مورد درماني و الكترونيكي ايجاد كند. به عنوان مثال ، اگر علاوه بر معاينه سونوگرافي داپلر ، بيمار تجويز شده باشد ، بيمار بايد در پرداخت هزينه يكي از آنها آزاد باشد. همچنين ، بسياري از پزشكان و مراكز درماني بار براي نوشتن نسخه الكترونيكي بيش از حد شلوغ نيستند ، اين فرايند زمان بر است. با اين حال ، طبق گفته مدير سازمان تأمين اجتماعي براي ديدن هر گونه مقاومت يا عدم تمايل مقامات عمومي وجود دارد.

براي من ، يكي از خيابان هاي شريعتي در داروخانه هاي تهران.

– نسخه الكترونيكي طرح اجرا شده؟

– ما با شركتي كه به طور آنلاين از اين برنامه پشتيباني مي كند تماس گرفتيم ، “نه در كشور ما بلكه بايد دوباره منتظر بمانيم. وضعيت روشن است و هيچ چيز جديدي وجود ندارد. به نظر مي رسد ما يك مشكل جديد داريم.

– در اين شرايط بيمار و در صورت تمايل به اضافه شدن هزينه بيمه درماني چقدر است؟

– من واقعا نمي دونم. هنوز چيزي نگفت. اما ما احتمالاً آنها را براي رسيد مي دهيم.

امنيت اجتماعي و مذاكره با مقامات ، بنابراين آنها مشكلي در تهيه برنامه بيمه تكميلي با API براي بيمه شده ندارند. همچنين مديركل درمان مستقيم سازمان تأمين اجتماعي ، دكتر شهرام غفاري درباره اين مشاوره لازم با تمام بيمه هاي جانبي ساخته شده گفت ، كه ظرف چند روز به سيستم متصل مي شوند و سپس مي تواند مشكل سلامتي ناشي از سيستم تلفني 1420 را اعلام كند. ناظران درخواست مي كنند.

ما بايد صبر كنيم و ببينيم ، دليل منع ديدار آنها در جلساتي است كه البته با توجه به كد ، الكترونيك ، روتين يا مقدار كمي از درمان در اين زمينه انجام نمي شود.

اين آخرين نكته اين است كه ، اين نوع تخلفات كوچك و همچنين بزرگ ، كتيبه بر روي نيم تنه بزرگتر وي از كادر پزشكي كشورش اخراج شده و ايثارگرانه و بيشتر از همه در طول سال به مردم خدمت نكرده است. ، و به نظر مي رسد كه اولين كسي است كه اعلام كرده است كه مخالف اعضاي سيستم مراقبت هاي بهداشتي است بايد همين مسئله باشد ، همچنين ، مردان شرير براي تأمين مخارج زندگي خود در هر زمان سخت كار كرده اند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.