پوشش خدمات توانبخشي مبتلايان اوتيسم از سوي سازمان بيمه سلامت

۷ بازديد

به گزارش شفاف؛ سعيده صالح غفاري در يك نشست مشترك با سازمان بهداشت گفت: “من از سال 1997 جلسه اي با خانواده هاي افراد اوتيسم داشتم و در مورد آن صحبت كرديم اين است كه هميشه در درمان اوتيسم شغلي وجود دارد و خدمات مزمن ، گران است. و طولاني ” زمان مثبت است ، …

پوشش خدمات توانبخشي مبتلايان اوتيسم از سوي سازمان بيمه سلامت https://rosemag.ir/2021/04/17/پوشش-خدمات-توانبخشي-مبتلايان-اوتيسم-ا/ مجله رز Sat, 17 Apr 2021 15:18:15 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/04/17/پوشش-خدمات-توانبخشي-مبتلايان-اوتيسم-ا/ به گزارش شفاف؛ سعيده صالح غفاري در يك نشست مشترك با سازمان بهداشت گفت: “من از سال 1997 جلسه اي با خانواده هاي افراد اوتيسم داشتم و در مورد آن صحبت كرديم اين است كه هميشه در درمان اوتيسم شغلي وجود دارد و خدمات مزمن ، گران است. و طولاني ” زمان مثبت است ، …

به گزارش شفاف؛ سعيده صالح غفاري در يك نشست مشترك با سازمان بهداشت گفت: “من از سال 1997 جلسه اي با خانواده هاي افراد اوتيسم داشتم و در مورد آن صحبت كرديم اين است كه هميشه در درمان اوتيسم شغلي وجود دارد و خدمات مزمن ، گران است. و طولاني ” زمان مثبت است ، و مطمئناً در جوانان ما ، به عنوان شناخته شده است ، ايران اكتشاف انجمن را به پايان رسانده است از طريق اين ، هفتمين سال ، و سال جسورانه باور نكردني 1399 براي ما ، به دليل نهادهاي اجتماعي در بخش دولتي ، خيريه ها و خصوصي ، اگر ايجاد يك تعامل مثبت مي تواند به عنوان نتايج خوب جلسه امروز باشد. وزارت بهداشت و بيمه درماني تلاشهاي زيادي براي انجام اين وظيفه انجام دادند ، بخش تقاضاي چهار يا پنج سال.

و وي افزود ، “آنها وظايف متبركان را در نظر نگرفتند ، حتي اگر در مورد چيزهاي مختلف اميد متفاوت باشد ، اما اين براي مردم است كه طيف اوتيسم نژادي را به دليل محصور شدن در اين بيماري ؛ اما اين از نظر ايمني لازم است كه بخش اوتيسم بايد شناسايي شود و چه كسي دوستان ما در وزارتخانه هر ساله در مورد چگونگي پرداخت هزينه هاي ايمني است.

مديرعامل يك انجمن اكتشافي تأكيد كرد: “ساير سازمان ها و م institutionsسسات براي استفاده از انجمن ها طي مراحل تصميم گيري ، تصميم گيري و نظارت و بار اين نقش مهم در دولت را برداشته و بار را در نظر مي گيرند براي پيوست. “اوتيسم كشور ما و محافظت از سلامت شبكه ، كه حدود دو سال است. گوش دادن به پروژه آزمايشي آغاز شده است ، اما هيچ چيز خاصي در مورد آن ، و سال بسيار مناسب براي شروع 1400 اين پروژه عمومي است.

وي افزود: خدمات دارويي ، پزشكي و دندانپزشكي هنوز عملي نشده است و كارهاي خود را انجام مي دهند و نياز به پياده سازي بايد ساماندهي شود. مشكل اصلي اوتيسم در ايران بايد يك سازمان شاخص در اوتيسم باشد. ما اكنون سازمان بهزيستي ، وزارت آموزش بهداشت و برخي از اوتيسم هستيم. انجمن اكتشافات ايران براي اين درخواست از وزارت بهداشت متولي اين امر خواهد بود. در تشخيص زودهنگام سطح غربالگري ، و سطح ورودي يك مرحله از مداخلات ، و غيره ، اما اصلي شامل نهاد وزارت بهداشت در زمينه بهداشت در يك وضعيت گيجي در اوتيسم است ، ايران كاهش مي يابد. تا آن زمان لازم است كه اين سه اندام در زير لباس هاي پر از بدن قرار داشته باشند. به دنبال دو سال ، به طوري كه يك بخش ، ما برنامه جامع اوتيسم هستيم. اگر اين ملي است كه امسال رونمايي مي شود ، بخش هاي استيضاح از هر سفارش تعيين مي شود.

حتي گزارش هاي شفاف اصغر علي باقرزاده – معاون اول بهداشت كميسيون مجلس شوراي اسلامي وي با معرفي خدمات توانبخشي به افراد مبتلا به اوتيسم ، “هميشه به انجمن ها در سيستم بهداشت كمك مي كرد ، و بحث در مورد سازمان هاي غير دولتي بسيار روشن كرونا ، اين كليسا يك دست كمك به سازمان هاي غير دولتي دراز مي كند.”

و او گفت: “تمام تلاش ها صورت گرفت تا نگاه ويژه اي به بودجه 1400 در زمينه بهداشت داشته باشيم. تاج رويداد ، يعني دانش و تجربه ، ما براي برخي از بهترين ها انجام شده است.

وي پاسخ داد: “حتي اگر اين موضوع به ما گفته شده باشد ، او در معرض ديد عموم است و آنها بايد از فاش شدن درجات بودجه 1400 توانبخشي بيماران افزايش يابد. “اين نشان مي دهد كه سياست خوبي است و جاي تشكر دارد.

وي گفت: “ما تمام تلاش خود را براي كاهش ميزان بيماران خواهيم كرد.” براي برنامه هاي بيماري نادر با همكاري وزارت بهداشت و سازمان بيمه سلامت ، تأمين اجتماعي و بهداشت.

نايب رئيس اول كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدوارم گام بلندي براي حل مشكلات بيماران باشد. جدا سازي لازم است در بودجه و قوانين انجام شود. اگر تحمل مي كنيد تحمل شما سخت است ، اما اگر من بلند شده ام نه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.