انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس

۱۱ بازديد

از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت. مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي …

انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس https://rosemag.ir/2021/04/16/انفجار-مرگبار-خانه‌اي-در-تهرانپارس/ مجله رز Fri, 16 Apr 2021 17:46:11 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/04/16/انفجار-مرگبار-خانه‌اي-در-تهرانپارس/ از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت. مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي …

از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت.

مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي دهد.”

وي گفت: گروه اول آتش نشانان دو دقيقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند. وي گفت: “هنگامي كه آتش نشانان در محل حادثه كشف شدند ، وي پرونده ساختمان مسكوني را كه در طبقه سوم بود ، يك طبقه در زير قرار داد.” مركز آن حدود 50 متر در زيرزمين بود كه به دليل سر و صداهاي توليد شده توسط وحدت ، و درهاي ساختمان بالا آمد و باعث آتش سوزي كوچك ، و قاب و شيشه و تجاوز به پنجره هاي ساختمانهاي اطراف شد.

اين كه در دستور كار مجمع عمومي و كار اين دو قرار است مالكي به هموطنانشان كمك كند و آتش را خاموش كند ، آنها آن را در دستور كار قرار دادند.

از صحبت با شهرداري تهران ، خدمات ايمني و آتش نشاني گفت كه طبق گفته شاهدان اين پرونده ، يكي از ساكنان ، مردي 37 ساله ، كه متوجه بوي گاز به زيرزمين شده تا تحقيقات را انجام دهد. “متاسفانه ، با اين انفجار دانش در زندگي يك مرد با چنان خشونت كه در زمان شروع دم خود را از دست داد. سازنده بدن شهروندان فراموش شده آمريكايي وارد شدند.

ملكي افزود: حتي يك جوان 34 ساله كه در داخل يك واحد مسكوني حضور داشت دچار سوختگي جدي ، جراحات شد و پيرمرد 70 ساله اي را كه از طبقه بالاي برخورد با شيشه دچار آسيب ديدگي سطحي شده بود تحويل گرفت. آنها را به بيمارستان منتقل كردند.

علت حادثه ، و گفت: “افراد ماهر در جستجو پس از دريافت نشت اوليه گاز نشان مي دهد كه ايجاد شعله و علت حادثه ، و هيچ جستجو اضافي عمليات جستجو در 11:21 صبح آغاز شد ، و پايان هنوز ادامه دارد. “

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.