واكسن كرونا بزنيم يا نزنيم؟

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

واكسن كرونا بزنيم يا نزنيم؟

۱۰ بازديد

دبير كميته اخلاق تحقيقات ملي وزارت بهداشت توضيح داد كه چه اتفاقي افتاد كه تاج واكسن را در يك وضعيت همه گير تزريق مي كند و گفت: “مردم بايد به سيستم بهداشت اعتماد كنند و آيا واكسني كه به آنها تزريق شده است: يعني يك بيماري كه در آن واكسن در جهان واقعاً كم است. …

واكسن كرونا بزنيم يا نزنيم؟ https://rosemag.ir/2021/05/05/واكسن-كرونا-بزنيم-يا-نزنيم؟/ مجله رز Tue, 04 May 2021 23:35:14 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/05/واكسن-كرونا-بزنيم-يا-نزنيم؟/ دبير كميته اخلاق تحقيقات ملي وزارت بهداشت توضيح داد كه چه اتفاقي افتاد كه تاج واكسن را در يك وضعيت همه گير تزريق مي كند و گفت: “مردم بايد به سيستم بهداشت اعتماد كنند و آيا واكسني كه به آنها تزريق شده است: يعني يك بيماري كه در آن واكسن در جهان واقعاً كم است. …

دبير كميته اخلاق تحقيقات ملي وزارت بهداشت توضيح داد كه چه اتفاقي افتاد كه تاج واكسن را در يك وضعيت همه گير تزريق مي كند و گفت: “مردم بايد به سيستم بهداشت اعتماد كنند و آيا واكسني كه به آنها تزريق شده است: يعني يك بيماري كه در آن واكسن در جهان واقعاً كم است. “تلاش مي كند به بهترين ها و نه بسيجيان ، براي نشان دادن نوعي واكسن ، مراقب باشيد از اين موقعيت استفاده نكنيد ، خود را پنهان كنيد.

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر احسان شمسي كوشكي ترس از تزريق برخي از واكسن هاي كرونا و امتناع از تلاطم ، كه مي گويد: “مسئله اصلي واكسن سيستم توزيع واكسن در كشور تحت نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان يك نهاد متخلف است.” بر اين اساس ، پس از اعطاي سودمندي فرد به سلامت يك واكسن توسط سازمان غذا و دارو بررسي مي شود و مربوط به موسسات ايالتي است ، در اولين راه قرار مي گيرد و تاريخ كميسيون براي پاسخ به روش هاي دارويي كشور است در اين زمينه ، اثر واكسن ها و سلامتي ، و اين در حال حاضر به خوبي بررسي شده است.

ثمره كار واكسينه شدن چيست؟

وي افزود: مطمئناً شما اشتباه مي كنيد كه مردم آنها را به عنوان واكسن بدون هيچ گونه تبعيضي تصرف مي كنند و اين سود بيشتري براي آنها دارد. به طور همزمان ، بايد توجه داشت كه نتايج اثرات دارويي يا واكسن جديد نيست ، اما بسياري از داروهاي جديد ، واكسن ها بوده اند ، اما پس از آن واكسيناسيون گسترده و اطلاعات عمومي انجام شد. 19 ، رئيس آن شرايط بيماري همه گير Covid نبود و حساسيت به اين موضوع توجه زيادي نشده است ، بلكه توجه به قيمت هم اكنون است.

وي گفت: “از اين رو او كه بيشترين كس را انجام مي دهد ، هم زمان با واكسن موجود براي آنها اتفاق نمي افتد.” به هر حال ، اين نيز رانندگي عادي توده در جاده است ، اما دليل اين امر اين نيست كه ما آنها را مي شناسيم: آنچه من مي گويم اين است ، رانندگي توده مردم زيارت. بر اساس واكسن هاي موسسه منطقه ، بنابراين ، خطر تزريق تاج اين نوع تصويب توسط دولت “بدون شك يك واكسن است ، بنابراين ، به هر كسي اجازه مي دهد تا يك واكسن قابل قبول در نخبگان Sedip كشور را وارد كند .

تا حدي كه اين اصطلاح براي همه گيري باشد

دبير كميته اخلاق تحقيقات وزارت بهداشت ، بخش بزرگي از آن براي گفتن كلمات ترس فرستاده شده بود ، گفت: “گاهي اوقات در مورد شبكه هاي اجتماعي و رسانه ها ، اين ترس ها به گونه اي صحبت شده است كه آنها صحبت مي كنند ” البته ، آنها حق دارند نگران شوند ، اما حقيقت اين است ، براي خوب شدن اين عاقل ترين افراد ، گوش دادن به متخصصان با دقت در نظر گرفته مي شود و يك واكسن وجود دارد كه اجازه مي دهد و براي تزريق واكسن از اين افراد استفاده مي كنيد. در اينجا بايد توجه داشته باشيم كه اين تنها راه براي نجات جان پايان اين بيماري همه گير است و بسياري از افراد واكسينه مي شوند. اگرچه خطر فراموش شده براي واكسن بيش از حد خطرناك است.

و با امتناع از واكسيناسيون نترسيد ؛ يك پديده جهاني

“شمسي” گفت ، “نمي تواند ، با اين حال ، او نظر قطعي را اعلام مي كند ، اما نه تنها اولين واكسيناسيون در بين كشورها كامل است ، لازم است بگوييم چند درصد از جمعيت واكسن را دريافت كرده ايم.” كوشكي. البته ، امتناع يا ترك ترس از واكسيناسيون قبلاً در بسياري از كشورها وجود داشته است. خوشبختانه ، تاكنون در ايران با اين پديده روبرو نشده بود ، اما در سال هاي اخير ، به دليل برخي اطلاعات غلط به عنوان غير علمي و گاهي اوقات دانش دانش در زمينه واكسيناسيون ، بدون وجود مدارك علمي دقيق ، برخي افراد با واكسيناسيون مردم را ترساندند و اين مسئله در زمان 19 Covid شدت گرفته است. بنابراين ، اين يك مسئله جهاني با يكي از نقاط مثبت ما يا كمتر است ، اما ما با اين جهاني مواجه هستيم كه جهاني است. بنابراين ، ايراني ها براي ما معلوم شد كه بسياري از بيماري ها ، فلج اطفال را از بين مي برند. در اين زمان ، ما مي بينيم كه در ايران ساخته نشده است از اجراي برنامه هاي واكسيناسيون فلج اطفال است. با اين حال ، در يك زمان در كشور ما بيماري فلج اطفال از اهميت زيادي برخوردار بود.

وي گفت: “من به مردم مي گويم كه مردم بايد بيش از حد خطر واكسيناسيون را بدهند.” با اين حال ، به عنوان يك علت اصلي واكنش هاي دارويي ، خطرناك و تعداد كمي از مردم. اين نتيجه به وضوح نشان داد كه واكسن. به همين دليل عوارض جانبي واكسن كمي ترسناك تر است ، اما آنها اين كار را با دقت بيشتري انجام مي دهند ، بايد دلايل را توضيح داد كه چگونه اين عناصر مختلف را درك مي كنيم ، زيرا متوجه مي شويم كه چقدر احساس خطر مي كند.

واكسنهاي Glory در بسياري از كشورهايي كه در ايران ثبت شده اند تزريق مي شود

شمسي كوشكي تأكيد كرد: هر آنچه كه واكسن به آنها قالب تزريق شده و در ايران ثبت شده است ، در بسياري از كشورها استفاده نشده است. در همان زمان ، برخي از افراد واكسن نمي زنند ، زيرا حتي در آن قسمت از حركت قلب ، و انسان در زمين وجود دارد كه معابر خاصي از كوچك و فروتن است ، او كه گم شده است ، يك فرد مجرد از بيماري ويروس كرونا قلب. بنابراين ، از دست دادن سود يك واكسن تا آنجا كه در معرض خطر تزريق قرار دارد ، است. به عنوان مثال ، وقتي ديدم كه در سرزمين بيش از 300 تا 400 مرد هر روز بر اثر بيماري عروق ويروس كرونا قلب مي ميرند ، اين نشان مي دهد كه ما حركت قلب و مرد زيادي را به همراهي داريم و نشان داد كه خطر واكسيناسيون حداقل بسيار كمتر از خطر سرايت. شكوه مرگ ايران براي مردم ، مهمترين در گروههاي پر خطر است.

وي گفت: “به عنوان مثال ، بحث در مورد واكسن Astraznka ، واكسن در معرض خطر گروه هاي مسن تر است بسيار كمتر از خطر ابتلا به اين واكسن جوان است ، اما همچنين بايد بدانيد كه خطر ناچيز است و تزريق كم به جوانان . “اين بسيار زياد خواهد شد ، و همه واكسنها بايد دارويي داشته باشند ، ممكن است براي هر قسمت از اثر ، و با تحقيقات ، يعني هر دو وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو. اثرات و ممكن است مشكلاتي را براي واكسن ها ايجاد كند و خود داروها نيز هستند كه اجازه نمي دهند در خانه استفاده شوند.

كوشك شمسي گفت: نظر من اين است كه به سيستم مراقبت هاي بهداشتي و وزارت بهداشت اعتماد دارد و اگر اكنون واكسني به من داده مي شود ، در ايالتي كه ماده كمي است و واكسن در دنيا و روي زمين: او سعي مي كند بهترين ، كافي براي توليد واكسن را در اين سرزمين درست كند و اين نبايد تبليغ اينرسي و شبه علم واكسن هاي احتمالي باشد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.