شوك به استقلالي‌ها قبل از دربي/ جنجال در جدال اصفهان/ ستاره پرسپوليسي در قاره سبز درخشيد

۷ بازديد

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، با نمايشنامه ها و همه اين موارد ، و مطمئناً گزارش گزارش شده است ، به هر حال مهمترين ذكر شده است. برنده هفته: آسپادانا تيم فوتبال آسپادانا ذوب آهن در هفته 22 تيم فوتبال در باشگاه هاي ميزبان پسارو استقلال تهران است ، توانست بر يك رقابت …

شوك به استقلالي‌ها قبل از دربي/ جنجال در جدال اصفهان/ ستاره پرسپوليسي در قاره سبز درخشيد https://rosemag.ir/2021/05/13/شوك-به-استقلالي‌ها-قبل-از-دربي-جنجال-د/ مجله رز Thu, 13 May 2021 08:15:18 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/05/13/شوك-به-استقلالي‌ها-قبل-از-دربي-جنجال-د/ به گفته Born؛ در هفته گذشته ، با نمايشنامه ها و همه اين موارد ، و مطمئناً گزارش گزارش شده است ، به هر حال مهمترين ذكر شده است. برنده هفته: آسپادانا تيم فوتبال آسپادانا ذوب آهن در هفته 22 تيم فوتبال در باشگاه هاي ميزبان پسارو استقلال تهران است ، توانست بر يك رقابت …

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، با نمايشنامه ها و همه اين موارد ، و مطمئناً گزارش گزارش شده است ، به هر حال مهمترين ذكر شده است.

برنده هفته: آسپادانا

تيم فوتبال آسپادانا ذوب آهن در هفته 22 تيم فوتبال در باشگاه هاي ميزبان پسارو استقلال تهران است ، توانست بر يك رقابت ليگ برتر حريف غلبه كند و پيشنهادات در 2 و 3 امتياز زيادي از ارزش خود را كسب مي كند. وحيد محمدزاده و ميلاد جهان گلزنان اين ديدار بودند.

507

سرمربي هفته مجتبي حسيني

مجتبي حسيني مسئوليت سرپرستي مسجدسليمان را بر عهده داشت ، ما يكي از تيم هاي ذوب آهن اصفهان را مي بينيم كه بر اساس آن دنبال مي شود تا اميد به خوبي ها ، ابتداي تيم نفت اصفهان در ليگ برتر را حفظ كند. ذوب آهن ، او به حسيني هدايت مي شود ، تيم فرهاد مجيدي مي تواند از سد منتقل شود.

603

ستاره هفته: مهدي طارمي

مهدي طارمي ، مهاجم تيم فوتبال پورتو ، پرتغال ، كه در روز تيم سخنراني پر زرق و برق دارد ، اين زن عجله كرد و به خاطر آوردن 2 گل 2 پاس گل او در بازي فرانسه ، نزديك شب براي خودش به وجود آمده است. اين ، بعد از مسابقات ورزشي ليسبون و در تيم دوم قرار دارد.

900

يك هفته جنجال ، جنجال Aspadana

دو تيم فوتبال سپاهان آسپادانا پرسپوليس تهران تلاش كردند هفته 22 باشگاه هاي ليگ برتر را به ورزشگاه ملي نقش جهان برسانند. دوباره

ديدار سپاهان آسپادانا پرسپوليس ، تهران

اعتراض هفته ، تراكتور تبريز

سپس ، نامه منتشر شده ، تهيه شده در بازيكنان فضاي مجازي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز ، با نارضايتي خود به دليل نامه شخصي خود ، دريافت نشده است ؛ مديريت باشگاه درخواست آنها را مانند درخواست ، و نه آنچه براي حل اين مشكل حل شده است مسائل. النصر عربستان سعودي موفق شده است در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا با عبور تراكتور همراه شود.

700

پيشنهاد هفته: يك دربي سرخابي

دو تيم فوتبال استقلال پرسپوليس و آنها جمعه شب در 23 ماه مقابل يكديگر قرار مي گيرند تا هفته 95 بازي دربي ليگ برتر را در ورزشگاه آزادي برگزار كنند. يحيي ، گل محمدي مجيدي فرهاد و انجام كارهاي خوب به اميد بازي و شاگردان براي رسيدن به اثر مطلوب.

500

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.