در اين مدل شير آلات، دهانه شير با كشيدن به بيرون مي آيد

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

در اين مدل شير آلات، دهانه شير با كشيدن به بيرون مي آيد

۸ بازديد

كارتريج مورد استفاده شده در شيرآلات قهرمان از جنس سراميكي بوده و ساخت كشور اسپانيا مي باشد. با توجه به انواع طبقه بنديهايي كه مي توان در زمينه معرفي شيرآلات انجام داد در اين مقاله سعي داريم مختصري راجع به دسته بندي شيرآلات به لحاظ كاربردي صحبت كنيم و در فرصتي ديگر ويژگيهاي آنها را …

در اين مدل شير آلات، دهانه شير با كشيدن به بيرون مي آيد https://rosemag.ir/2021/05/14/در-اين-مدل-شير-آلات،-دهانه-شير-با-كشيدن/ مجله رز Fri, 14 May 2021 10:58:16 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/?p=4638 كارتريج مورد استفاده شده در شيرآلات قهرمان از جنس سراميكي بوده و ساخت كشور اسپانيا مي باشد. با توجه به انواع طبقه بنديهايي كه مي توان در زمينه معرفي شيرآلات انجام داد در اين مقاله سعي داريم مختصري راجع به دسته بندي شيرآلات به لحاظ كاربردي صحبت كنيم و در فرصتي ديگر ويژگيهاي آنها را …

كارتريج مورد استفاده شده در شيرآلات قهرمان از جنس سراميكي بوده و ساخت كشور اسپانيا مي باشد. با توجه به انواع طبقه بنديهايي كه مي توان در زمينه معرفي شيرآلات انجام داد در اين مقاله سعي داريم مختصري راجع به دسته بندي شيرآلات به لحاظ كاربردي صحبت كنيم و در فرصتي ديگر ويژگيهاي آنها را به لحاظ طراحي و نوع بدنه بهتر شناخته و با تفاوتها و دسته بنديهاي ساختاري شيرآلات و قطعات به كار رفته در آنها آشنا شويم همه اين مطالب كه در چند قسمت ارائه مي شوند كمك نموده تا هنگام خريد شيرآلات بهترين انتخاب را متناسب با نياز و كيفيت مورد انتظار انجام دهيم. بعضي مواقع بدليل در دسترس نبودن تكنسين و يا فراهم نبودن شرايط براي مراجعه به تكنسين متخصص و يا آشنايي خودمان با كارهاي فني ، مي توانيم خودمان كار نصب و تعمير را انجام دهيم با اينكه بهترين و مطمئن ترين راه جهت نصب شير آلات ، تماس با تكنسين و نصاب با تجربه و قابل اطمينان مي باشد، اگر لوازم مورد نياز براي نصب در دسترس شما باشد و همه چيز خوب پيش برود، نصب شيرآلات كار سختي نيست. اگر شيرآلاتي قابليت نصب آسان داشته باشد، به جاي تعداد زيادي پيچ و مهره، قطعه اي به نام “مُشتي” كه مانند واشري بزرگ است، در جعبه قرار دارد و ديگر نيازي به آچار و پيچ گوشتي براي محكم كردن شير بر روي سينك نيست.

خريد شير آلات از آريان فراز

ليست قيمت شيرآلات كسري شركت هوآيي كه بزرگ ترين شركت توليدكننده شيرآلات است، كسب كند. از مهمترين مزاياي اين شركت توليدكننده شيرآلات مي توان به گارانتي 5 ساله آن اشاره كرد. شيرآلات كسري مدل هاي بسيار متنوع اي دارند كه با توجه به طرح و رنگ آنها قيمت ها متغير مي باشند. در اين ميان توليدات داخلي نيز در مسير پيشرفت و توسعه بسيار مناسبي قرار گرفته اند و در مدتي كوتاه با كيفيت بالا و قيمت بسيار مناسبتر، گوي رقابت را از برندهاي شيرآلات خارجي ربوده اند. توليد محصولات داخلي با بهره گيري از دانش فني روز دنيا به شما امكان استفاده از محصولات با كيفيت را مي دهد و در عين حال امكان نصب قطعات و ملحقات توسط پرسنل آموزش ديده و مجرب وجود دارد كه داراي سلامت بهداشتي و استانداردهاي بين المللي است. به همين دليل شيرآلات كسري كيفيت بسيار بالايي دارند. شيرآلات مات كمتر از شيرآلات براق اثر انگشت و لك قطرات آب را نمايان مي كنند، اين در حالي است كه شيرآلات براق ظريف تر به نظر مي رسند. سعي كنيد شيري را تهيه كنيد كه آب بندي را ضمانت كند در اين صورت از فروشنده تقاضا كنيد كه در رابطه با ميزان آب بندي محصول اطلاعاتي را در اختيارتان قرار دهد.

در اين مدل، دهانه شير با كشيدن به بيرون ميآيد. پس در زمان خريد بهترين شيرآلات روشويي از arianfarazparsam.com به قابليت نصب آسان نيز توجه كنيد. همچنين، قُطر كارتريج نيز بي تاثير نيست. اما امروز شيرآلات اهرمي يكسري از اين معايب را پوشش داده است به طوري كه امروز ما ميتوانيم بصورت دقيق درجه آب را تنظيم كنيم و ديگر خبري از چكه كردن آب نيست و عمر مفيدي هم دارند. بنابراين قبل از اينكه براي خريد انواع شيرآلات بهداشتي راهي بازار شويد، دقت كنيد كه دقيقا چه ميخواهيد و كدام طرح، مدل و رنگ شير آب براي ساختمان شما مناسب است. شيرآلات بهداشتي از جمله لوازم ضروري ساختمان هستند كه انواع مختلف آنها در آشپزخانه، حمام، دستشويي و حتي حياط ساختمان نصب مي شوند. اگر قبلا يك آشپزخانه را تعمير و يا به تازگي ساخت آن را آغاز كرده ايد، مي دانيد كه جزئيات، چقدر در شكل گيري آن مهم است. علاوه بر اين، به ابعاد دسته اهرمي، ارتفاع و طول آبريز روشويي توجه كنيد تا متناسب با سليقه و نياز شما باشد. شاخص گروههاي “گچ و گچكاري”، “شيشه” و “شيرآلات بهداشتي” نيز به ترتيب با ٦١.٩، ٤٣.٤ و ٦٠.١ درصد تورم، كمترين تأثيرگذاري را در تورم سالانه نهادههاي ساختماني شهر تهران داشتهاند.

روند شاخص مذكور در تمامي فصلهاي سال مورد بررسي (١٣٩٩) افزايشي بوده، به طوري كه بيشترين افزايش فصلي اين شاخص، در فصل تابستان با ٣٠.٣ درصد و كمترين افزايش فصلي آن در فصل زمستان با ٦.١ درصد افزايش همراه بوده است. شيرآلات با كارتريج 25 ميليمتري نسبت به شيرآلات با كارتريج 40ميليمتري، ميزان خروجي آب كمتري دارد. براي شيرآلات اهرمي، واشر يا صفحهاي براي وصل و آببندي بين سينك و شيرآلات وجود دارد. دسته شيرآفتابه معمولا از جنس برنج ، سرب و يا زاماك ساخته ميشود. در پشت روزهها هم معمولا يك جاي آچار وجود دارد. وزن شيرآلات توالت متوسط نيز تقريباً ميان دو گروه شير دستشويي ارزان قيمت و لوكس قرار دارد. نصب آسان براي افراد غير فني نيز امكان نصب شيرآلات روشويي و ظرفشويي خود را در منزل فراهم مي آورد. استفاده از چند رنگ آبكاري در حمام با اينكه غير معمول است اما به فضا بُعد مي بخشد. به طور كلي بايد گفت قيمت شيرآلات توكار تفاوت چنداني با شيرآلات روكار ندارد.

بيشتر بخوانيد:

https://arianfarazparsam.com/شيرآلات-بهداشتي-و-ساختماني/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.