ناگفته هايي از ابرچالشي به نام «كرونا»

به خبرنامه تخصصي استان كرمان خوش آمديد

ناگفته هايي از ابرچالشي به نام «كرونا»

۹ بازديد

جنگ جهاني شركت براي مديريت ارتباطات در دنياي روز ، آنچه كه جدي تر است مخلوط است: و نيمي از آنها از آهن ، آن را در دست مي پوشانند ، به اين واقعيت كه معضل نيست ، آنها با رسانه ها وسواس دارند ، و از كساني كه در مورد او بودند ، تاج …

ناگفته هايي از ابرچالشي به نام «كرونا» https://rosemag.ir/2021/05/17/ناگفته-هايي-از-ابرچالشي-به-نام-كرونا/ مجله رز Mon, 17 May 2021 02:17:04 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/17/ناگفته-هايي-از-ابرچالشي-به-نام-كرونا/ جنگ جهاني شركت براي مديريت ارتباطات در دنياي روز ، آنچه كه جدي تر است مخلوط است: و نيمي از آنها از آهن ، آن را در دست مي پوشانند ، به اين واقعيت كه معضل نيست ، آنها با رسانه ها وسواس دارند ، و از كساني كه در مورد او بودند ، تاج …

جنگ جهاني شركت براي مديريت ارتباطات در دنياي روز ، آنچه كه جدي تر است مخلوط است: و نيمي از آنها از آهن ، آن را در دست مي پوشانند ، به اين واقعيت كه معضل نيست ، آنها با رسانه ها وسواس دارند ، و از كساني كه در مورد او بودند ، تاج است ، داراي بوي و رنگ ديگري است. و اما اخبار اين روزها يك همسر جهش يافته است و درياچه ها و افرادي كه منتظر پايان خوش اين خبر ناگوار درباره اوضاع هستند.

جلال خدا در آينده آمدن پروردگار از اينكه شرايط اين دشمنان را از همان ابتداي كار تا كنون به يك خطر تبديل كند ، افزايش يافت ، اين روند در ميانه آن شرمنده است. اغلب تصور مي شد كه اين روند ، و مرز براي اولين بار است ، به طوري كه ديگري بحران ، و راه خود را در تاريخ ادامه دهيد. اما اين از بين نخواهد رفت و من هم نمي خواهم و هنوز هم در جستجوي جهش زنده ماندن هستم و به دليل بحراني ايجاد شده است كه در وسط مردم است و بي سابقه است. جلال را بايد يكي از چالشهاي پيش روي تاريخ ، در وسط آن خواند.

يك سال و نيم از زماني كه آنها يك احساس اضطراب به ارمغان آوردند در كشور خود جلال خدا را دارند. يك ويروس كشنده كه در بالا ذكر شده است در وسط قدرت كشور و اخبار باقي مانده است.

***

سلطاني فر امپراطور محمد ، استاد ارتباطات ، به مناسبت روز در همايش با ايسنا شركت كرد ، او در مورد ارتباط جهان با اين فرصت و همچنين فراز و نشيب هاي نيم سال و نيم صحبت كرد.

از اين رو ايالت پس از يك سال و نيم پس از شكوه و عظمت به رسانه ها ، پزشك ارتباطات گفت: “تقريباً نيمي از موارد ديگر ، فراز و نشيب ها و تغييرات زيادي را تجربه كرده است.” متأسفانه ، متأسفانه ، اين امر نه تنها عربهاي محلي ، مانند گذشته ، و اگر آنها به انتشار نسخه هاي جديد در فضاي مجازي روي مي آورند ، و هم اگر در اين مناطق كار مي كنند ، رسانه هاي چاپي كندتري براي دولت مستقر در كاغذ ما اثبات شده است.

در ستون وسط براي توصيف اساس زمان اجراي جلال سلطاني فر ادامه داد: “همه وسايل ، در وسط بين چاپ و وسط فضاي مجازي: اولويت دادن به آموزش و آموزش به مخاطب است. ، و من همچنين درك كردم كه يكي از اساسي ترين چيزها ، اكنون نمي توانم. ” اگر آنها در آموزش هاي ارائه شده توسط تاج مركز در مبارزه با اين بيماري باشند ، و همچنين روش هاي مقابله با تاج در مسير جهاني شدن نمي تواند فضاي شكل باشد.

استاد ارتباطات ، وي گفت: يكي از رسانه ها است كه گامي در جهت قلمرو جهاني شدن بود. در شعار “جهاني فكر كنيد براي عمل ، مكان ، و تنظيمات” بايد كاملاً در يك دايره قرار بگيرند ، و كل منطقه و همچنين تاج خار آن كه در اين جهان وجود دارد توسط متخصصان خارج از محدوده داستاني كه او در اين مسير دنبال كرده است.

به گفته وي ، در چارچوب اطلاعاتي كه آنها در اين زمينه دريافت مي كنند ، مخاطبان قادر به محافظت از اخباري نيستند كه بين جعبه هاي مثبت و منفي اين پيام در فضاي مجازي رد و بدل مي شود و تفاوت بين درست و اشتباه. آزمايش شكل گرفته است و اين نهاد است و به طور غيرمستقيم.

سلطاني فر با اشاره به تسلط تصوير و مشاهده فضايي بالاتر از فضا در كرونا ، گفت: “اين يكي از مواردي است كه در گذشته و در تاج نمايشنامه به دنبال همه چيز است از تصاوير و تصاوير متحرك هوشمند شكل مي گيرد ؛ بسيار كمتر از كتاب مقدس ، و به عبارت ديگر ، تسلط تصوير ، كه قبلاً در متن خود اتفاق افتاده است ، اين برخي از ويژگي هاي اين زمينه است.

به طور خلاصه ، سلطاني فر در همه جا به جايگاه جهاني ، در آن زمان لورم را تبريك مي گويد و مي گويد: “من اميدوارم كه او بايد در مكاني باقي بماند كه فقط مرتبا مرتكب مي شود ، و سپس حمايت از اتهامات و موارد نبوت ، مانند سالهاي گذشته كه طول كشيد. “نااميد نشويد ، شما كساني را كه مي توانند خود را نسبت به يك پديده ترحم كنند ، از بين مي بريد تا شكوه اكثر ارتباطات برق چشم باشد. ما اميدواريم كه ابزارهاي ارتباطي ديگري پيدا كنيم. هر عنصر دره متوجه مي شود كه فلفل قرمز به آرامي مانند شن و ماسه دوست شده و به حالت قبلي برمي گردد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.