پيشكسوت فوتبال ايران از بيمارستان مرخص شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند …

پيشكسوت فوتبال ايران از بيمارستان مرخص شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/19/پيشكسوت-فوتبال-ايران-از-بيمارستان-مرخ/ مجله رز Wed, 19 May 2021 08:41:10 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/05/19/پيشكسوت-فوتبال-ايران-از-بيمارستان-مرخ/ به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند …

به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند خورده باشد تا راه رفتن سخت باشد. اما او مجبور شد تحت عمل جراحي قرار گيرد. خوشبختانه ، اين با دست ساخته شده است ، چند روز با خوش شانسي.

وي در حال حاضر تحت مراقبت در منزل ، جانباز ترخيص شده از بيمارستان و. مقامات صندوق حمايت از جانبازان براي قهرمانان ورزشي و وضعيت پزشكي كشور همچنين عليرضا عزيزي زير و كارهاي بيمه اي و معالجه را تحت نظر داشته اند.

عزيزي در دهه 1950 در آبادان ، تيم ملي فوتبال ايران متولد شد. و يك تيم بزرگ فوتبال در خوزستان باعث لكنت بسياري شد ، به طوري كه شاهين اهواز ، تخت جمشيد ، ويس ، در يكي از شهرهاي خرمشهر ، اهواز با آب ، صنعت ، اهواز و آبادان ، به صنعت نفت صنعت نفت ، يكي از خوزستان انتخاب شده خود در قدس ليگ ملي ، كه فوتبال كشور با بازيكنان بزرگ است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.